Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-01-05, 14:30
  #73
Medlem
Då har man slagit till och beställt en prostatastimulator då. Var så bökigt med fingret. Förhoppningsvis har man många sköna stunder framöver sig. Har hört recensioner att de ska vara väldigt sköna. Även sett en del klipp. Där vet man dock inte om det överdrivs lite men en del ylar ju värre än en varg ju när de blir stimulerade.

Hörde dock nån på SR som hade prövat en och han hade kommit fyra gånger utan att röra kuken. Och det var första gången han prövade.
Citera
2019-06-20, 12:22
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaRut
Hade gärna testat det på gossen min, om han hade velat...
Men eftersom att det är ett big no no för honom så får jag nöja mig med att han fingrar mig emellanåt
Och jag som längtar efter att nån vill göra det på mig,,vilken otacksam j...l när du vill göra det skönt för honom
Citera
2019-06-20, 12:29
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cizzi
Word! Från början har det stenvägrats, men jag har smugit mig dit med tunga och smek och de har blivit mer än förvånade efteråt när de insett att jag haft både ett och två fingrar i röven på dem - och de trodde bara det vara tungan "och det var sååå skönt - kan du inte prova ett finger nästa gång?"

*HEHE*
Skönt det låter var träffar man tjejer som er nånstans? som vågar ta för er o prova sig fram
Citera
2021-04-10, 12:52
  #76
Medlem
Intressant...
__________________
Senast redigerad av Lisbert 2021-04-10 kl. 13:48.
Citera
2021-04-10, 12:56
  #77
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indianpundare
Ja ni som har prövat att stimulera den, hur känns det, är det skönt?

Finns ju en massa videos på män som får orgasmer utan att någon petat på deras kukar utan enbart stimulerat "prostatan" via analen. Många beskriver det som en "djupare" och kraftigare orgasm är via kuken. Skall tydligen upplevas av hela kroppen mer likt kvinnors orgasmer.

Lär även kunna ske flera gånger utan att det krävs en erektion för att få flera orgasmer.

Finns mängder att läsa om detta för de som är intresserade.
Citera
2021-04-10, 12:58
  #78
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pexatron
Och jag som längtar efter att nån vill göra det på mig,,vilken otacksam j...l när du vill göra det skönt för honom

Finns nog villiga påsättare att hitta.. Har sett heterokillar som fått orgasm av att bli påsatta bak utan att få kuken stimulerad.
Citera
2021-04-10, 13:46
  #79
Medlem
Ni som provar prostata-dildos - har ni några rekommendationer?
Citera
2021-04-20, 14:04
  #80
Medlem
Vid vissa tillfällen händer det att tjejen jag är tillsammans med stimulerar mig analt. Hon har använt både fingrar och en normalstor dildo.

Mest har det varit som förspel. Men det beror på situationen och hur upphetsade vi är. Utifrån min erfarenhet så krävs det att man är väldigt kåt och att båda vill göra något utöver det vanliga.

Då blir det oftast att jag ligger på rygg, hon för dildon in och ut i röven på mig och låter fokus vara på detta. Hon rör kuken ganska lite.

Det stimulerar väldigt skönt när dildon åker in och ut när man är avslappnad och väldigt upphetsad. När dildon stöter mot prostatan känner man att orgasmen är på väg, att det är djupt och kraftfullt.

Då räcker det att hon tar tag i kuken och runkar i några sekunder, för att det ska bli en explosionsartad orgasm. Det känns i hela kroppen och det sprutar mer än vanligt.

Hon gillar att se mig komma så här. Det har också hänt att hon sätter sig och rider min kuk när jag har dildon i röven. Tror jag klarat max 30 sekunder innan det går för mig.

Ska tilläggas att jag enstaka gånger har provat det själv när jag onanerar. Men det har aldrig varit i närheten av att vara lika skönt som när en kvinna gör det på mig.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback