Får frispel på denhär skiten, bluescreen hit och bluescreen dit.
"Roses are red, my screen is blue.. And im sitting here thinking wtf did i do!

"
de fula är att i "whocrashed" så ändras "probably caused by" typ varje gång jag fått en ny bluescreen, t.ex nu förrförra gången jag fick bluescreen så var det "ksaud.sys" som skapade problem, den ändrades till ntoskrln.exe, och helt plötsligt är typ alla "probably caused by"- Ntoskrnl.exe.. datorn kan ju inte ens bestämma sig om vad som är fel. Hajar inte nånting om dehär, och varje forum man kollar så fattar jag 0 =(.
inom alla bluescreens så är iaf "Bugcheck name" -
Page_fault_in_nonpaged_area (inte en aning om vad de är/betyder..)
System_service_exception (inte en aning där heller..)
Driver_irql_not_less_or_equal (samma där, inte nånting hajar jag)
Jao, behöver hjälp om nån har ens en liten aning om vad problemet är, eller är det nån mer som tänker som jag - att moderkort/processor skapar problem? nätagg och grafikkort är nytt, och som denhär "ksaud.sys" som buggar, verkar ju vara nått med ljudet, jag har lixom ett usb-ljudkort så hajar inte hur den kan skapa problem?
moderkortet och processoren är där emot typ socket AM2 och går inte ens att köpa längre, så gammalt är det. är det möjligt att de är den?
Och som sagt, ramminnerna är testade, testade först 2/4 minnen, och sedan även dom andra 2, har nu även testat 1 och 1 (dvs 4 ggr..) och de hittar inget fel, men som folk säger här på forumet - bara för att inte memtest hittar nått så kan det fortfarande finnas fel.
Mvh!