Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-26, 20:58
  #13
Medlem
Han blir nu redaktör för SD-märkta Samtiden: http://erixon.com/blogg/2016/05/nytt...-for-samtiden/

Kan inte direkt säga att jag blir förvånad efter att ha följt hans blogg under flera år.
Citera
2016-05-27, 17:02
  #14
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Vad gör egentligen denna man? Har läst bloggen. Där sprider Dick en massa olika floskler. Vad är hans partifärger?
Han är gammal centerpartist som blivit mer allmänborgerlig, vilket är uppenbart om man läser hans blogg. Han kritiserar vänstern (mp/s/v) från höger och de borgerliga "inifrån", han gläds när det går bra för de borgerliga, särskilt (c). Att han skulle luta åt sd - som snarast är klassisk svensk vänster - förvånar mig.
Citera
2018-08-02, 23:57
  #15
Medlem
Inte för att det spelar någon roll men är Dick homosexuell? Finns något hos honom som verkar lite "bögigt.
Citera
2018-08-03, 00:03
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Inte för att det spelar någon roll men är Dick homosexuell? Finns något hos honom som verkar lite "bögigt.
Ja. Han är öppet gay och har varit öppen med det länge.
Citera
2019-03-05, 20:53
  #17
Avstängd
Är Dick ensam på Samtiden nu? Tidigare var det många olika skribenter - Simon Pettersson och Lars Eklund tycket jag var bra - men nu verkar det bara vara Dick som skriver.
Citera
2020-10-19, 12:00
  #18
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Visst är han homosexuell va?

Hade han inte en slogan när han var mer inne i c-partiet än vad han är idag - "Rösta gay - kryssa mej!"

Bra blogg, ofta intressant men alltid väldigt rakt och enkelt skrivet, med substans.


Det måste han vara , men han har väl tonat ned det när han gick med i SD. Tror han sa det rakt ut i en tv-debatt om PRIDE.
Citera
2020-10-19, 12:01
  #19
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giraffstallet
Är Dick ensam på Samtiden nu? Tidigare var det många olika skribenter - Simon Pettersson och Lars Eklund tycket jag var bra - men nu verkar det bara vara Dick som skriver.

Samtiden fungerar väl numera bara som ett sätt att ge Dick lön? Bolaget omsätter inte ens en miljon(antagligen skyfflar man in partistöd i bolaget) och ingen prenumerationsfunktion?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback