Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-04, 17:04
  #937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energy-Andersson
Jag har en helg där jag planerat att sluta med Lyrica. Men har läst mycket om ATn... Jag tar 4x300 varje dag och har gjort det i flera månader.
Är det värsta borta på 3 dagar om jag slutar direkt?

På 3 dagar hinner knappt det värsta börja. Vill inte skrämma upp dig men glöm tanken om du gått på dom doserna den tiden. Jag gick på 1,5-2 gram/dag I ca ett halvår (innan det samma doser 3 dagar i veckan ytterligare ett halvår) och slutade genom att först halvera dosen och därefter ta bort 150 mg/vecka. Slutade för snart 3 månader sen och känner mig inte helt okej än. Nu har jag förvisso dragit på mig problem med opis igen vilket definitivt bidrar till det sämre måendet. Men vissa symtom kan jag direkt härleda till lyrican.
Citera
2023-08-03, 02:14
  #938
Medlem
JuicyBrahs avatar
Ghb GBL avtänding efter missbrukat de dagligen och för sömnen 24/7 i månader. I 3 år.
Sen hoppa av cold turkey. Risk att dö.
Vaken 3-4 dygn, delibrium. Såg människor hörde röster som prata osv osv. Och så pratar men med människor som inte finns där. Hade turen att sambon kom hem med efter 7 semesterdagar och såg mitt tillstånd hon rusha till Systembolaget inhandlades 1 liter vodka. Drack upp all.. Somnade direkt, vaknade upp 10h efteråt. Återställt.

Har haft AT på Tram/Oxy/300g Ketamin/ xanax 15x pills om dagen i 2månader cold turkey

Lyrica AT äckligt. Svettas o fryser nonstop. + ingen sömn..

Inte känt AT på 6mån tjack race.
Eller när jag drog 90% 300g ladd för mig själv..

De värsta var ghb/gbl abstinensen. Men så länge man har några valium, få lyrica + ksalol. Så är AT över efter 2-3 dygn.

Gaba Druger överlagt jobbigaste AT.
Citera
2024-02-13, 05:33
  #939
Avstängd
vonkoffas avatar
Skummade runt i herointråden och ville svara en jänta men då sansade jag mig pga. offtopic och gled in här istället. Bra va.

1: Bensodiazepiner.
2: Bensodiazepiner.
3: Bensodiazepiner.
4: Amfetamin.
5: Opiater.

Bubblare: Molly

Det är för många år sedan jag blev kass på Pregabalin så kan inte placera den.

/Opiatare

Citat:
Ursprungligen postat av JuicyBrah
Ghb GBL avtänding efter missbrukat de dagligen och för sömnen 24/7 i månader. I 3 år.
Sen hoppa av cold turkey. Risk att dö.
Vaken 3-4 dygn, delibrium. Såg människor hörde röster som prata osv osv. Och så pratar men med människor som inte finns där. Hade turen att sambon kom hem med efter 7 semesterdagar och såg mitt tillstånd hon rusha till Systembolaget inhandlades 1 liter vodka. Drack upp all.. Somnade direkt, vaknade upp 10h efteråt. Återställt.

Var för ung när GHBn flödade som mest. Men fy fan. Den har alltid verkat så vidrig som du beskriver det.
__________________
Senast redigerad av vonkoffa 2024-02-13 kl. 06:21.
Citera
2024-02-13, 07:47
  #940
Medlem
Benzo, fentanyl, metadon och alkohol (om du är en riktig alkis som dricker stora mängder varje dag).
Citera
2024-03-09, 01:30
  #941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Likväl får man ingen avtändning att tala om av några dagars tjack om man inte är missbrukare, din igelkott!

Detta är väldigt individuellt. Fick extrem AT på tjack även om jag bara tagit det under en dag. Blev värre efter att jag missbrukat benzo också.

Jag har allvarligt talat svårt att tro att det finns folk som faktiskt tror att deras egna erfarenheter är 100% representativa för alla andra människors erfarenheter.

Tror du detta på riktigt eller tänkte du bara inte efter när du skrev detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback