Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-26, 14:31
  #1609
Medlem
Han har rätt till ett liv han med. Gjort är gjort men han är 90 år gammal och beklagligt nog dement den stackars människan. Släpp honom fri och led han till Jesus och en sista nattvard.
Citera
2024-01-26, 22:58
  #1610
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippien47
Jag som är lite på efterkälken, varför gjorde begick han dessa grymheter? Vad var det han försökte åstadkomma med hela spektaklet? Var försiggick i hans hjärna liksom?

Han var en kåt sadist som ville ha en knullslav.
Citera
2024-01-31, 03:59
  #1611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Han var en kåt sadist som ville ha en knullslav.

Och det fick han. Nu när han fått demens är det på hög tid att skrivas ut från The Funny Farm.
Citera
2024-01-31, 04:05
  #1612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
"Enligt polisen ska de tre barnen, en 19-årig kvinna, en 18-årig pojke och en femårig pojke inte sett dagsljus under hela tiden i fångenskap."

Fy fan...Sjuk gubbe. Hoppas han lever länge så att han får sitta länge i fängelse.

Alltid något att förfasa sig över. Nu är han utskriven snart. Han fick demens efter ett långt dubbelliv som en anständig mönstermedborgare.
Citera
2024-03-11, 13:49
  #1613
Medlem
Nottelitens avatar
Från Tv2 :
I februar avgjorde retten i Krems at Fritzl kan overføres fra et fengsel for psykisk syke til vanlig fengsel. Denne kjennelsen ble anket, og domstolen i Wien har bestemt at Fritzl må bli værende der han er
länk till artikeln :
https://www.tv2.no/direkte/jpybz/sis...itzlavgjorelse
Citera
2024-03-13, 17:28
  #1614
Medlem
Hur kunde Elisabeth och hennes barn inte bryta sig loss från monstret? Jag antar att Elisabeth njöt av varenda sekund med sin pappa i sig! Hon var trots allt 18 år när hon låstes in tror jag..
Citera
2024-03-13, 21:57
  #1615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Hur kunde Elisabeth och hennes barn inte bryta sig loss från monstret? Jag antar att Elisabeth njöt av varenda sekund med sin pappa i sig! Hon var trots allt 18 år när hon låstes in tror jag..

Han lar har varit en omsint alskare, hon fick ju trots allt flera barn med honom.
Citera
2024-03-14, 13:15
  #1616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Hur kunde Elisabeth och hennes barn inte bryta sig loss från monstret? Jag antar att Elisabeth njöt av varenda sekund med sin pappa i sig! Hon var trots allt 18 år när hon låstes in tror jag..

Nog inte, men en sak har jag funderat på. Då det ju inte var nån som såg, finns det ju inga 100%iga bevis för att det verkligen var Josef som låste in henne i källaren. Det kan ju ha varit så att de tillsammans gick igenom det och det skulle verka som om hon hade rymt. Det enda som absolut säkert kan bevisas är att de hade sex o fick barn, vilket är förbjudet för far-dotter.
Citera
2024-03-14, 13:19
  #1617
Medlem
Galejans avatar
Josef Fritzl bör helt klart släppas på humanitära grunder. Han är nästan 90 år gammal och dement, det är inte värdigt ett demokratiskt samhälle att hålla sjuka åldringar fängslade.
Citera
2024-03-14, 17:23
  #1618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Josef Fritzl bör helt klart släppas på humanitära grunder. Han är nästan 90 år gammal och dement, det är inte värdigt ett demokratiskt samhälle att hålla sjuka åldringar fängslade.
Känner spontant att det inte spelar någon roll om han sitter i fängelse eller på ett hem. Han får nog ungefär samma vård ändå. Men de som drabbats av hans ondska tror jag känner att det är bättre att hans liv avslutas i fängelse. Så där hoppas jag han blir kvar. (Och hoppas han dör ovärdigt i sina egna exkrementer)
Citera
2024-03-14, 17:33
  #1619
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Känner spontant att det inte spelar någon roll om han sitter i fängelse eller på ett hem. Han får nog ungefär samma vård ändå. Men de som drabbats av hans ondska tror jag känner att det är bättre att hans liv avslutas i fängelse. Så där hoppas jag han blir kvar. (Och hoppas han dör ovärdigt i sina egna exkrementer)
Alltid detta tjat om anhöriga hit och dit. Är det hämnd som samhället ska pyssla med? Det är givetvis tråkigt för de anhöriga men dom får se det som en chans att vara den bättre människan och låta udda vara jämnt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback