Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-04-14, 07:04
  #49
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxVIPxX
BUMP


Finns det risker med att ta detta??!! Snubbe på 18 bast, har gymmat i ett halvår tänkte testa en kur!

Japp det finns stor risk för att du kommer att bli besviken. Sen 18 år och tränat ½år du ska inte hålla på med riktiga grejer heller träna på ffs, du har allt testosteron du kommer att behöva för flera år framåt.
Citera
2014-06-14, 15:37
  #50
Medlem
sibbanns avatar
25 år, 1.74 lång och tränat ca 3.5 år.
Snart avslutat första "kuren" Animal M-stack.
Gått upp från 71 till 76kg sen jag inledde. Inte mycket av detta är fett.
Fått synpunkter att jag biffat till mig rejält dom senaste veckorna.
Kan tillägga att jag är diabetiker och använder insulin, som boostar alla dessa "gråzonstillskott".
Så M-stack, mycket mat, mycket protein, mycket insulin och mycket och hård träning, främst basövningar.
Ska ta en veckas uppehåll sen blir det en burk till. Återkommer.
Enligt mig är det har bra skit!
Citera
2021-12-12, 16:58
  #51
Medlem
Någon som använt M Stak på sistone? Någon som blivit starkare eller känt av att ni har byggt muskler lättare? Den verkar har blivit väldigt populär igen då den är slut på det flesta sidorna. M Stak inehåller ju Ecdysterone och det ännu mer potentare Turkesterone! Verkar ju lovande iaf. Blir nog att beställa hem en burk och testa.
Citera
2021-12-12, 17:51
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barese
Någon som använt M Stak på sistone? Någon som blivit starkare eller känt av att ni har byggt muskler lättare? Den verkar har blivit väldigt populär igen då den är slut på det flesta sidorna. M Stak inehåller ju Ecdysterone och det ännu mer potentare Turkesterone! Verkar ju lovande iaf. Blir nog att beställa hem en burk och testa.

Skippa. Alltid varit skit.
Citera
2021-12-15, 20:55
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WONGnr1
Skippa. Alltid varit skit.

Köpte en burk nu, skall se om den ger något iaf. Den har som sagt några intressanta ämnen i sig.
Citera
2021-12-15, 21:02
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barese
Någon som använt M Stak på sistone? Någon som blivit starkare eller känt av att ni har byggt muskler lättare? Den verkar har blivit väldigt populär igen då den är slut på det flesta sidorna. M Stak inehåller ju Ecdysterone och det ännu mer potentare Turkesterone! Verkar ju lovande iaf. Blir nog att beställa hem en burk och testa.

Källa på att ecdysterone är mer potent än turkesterone?
Citera
2021-12-15, 21:06
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky777
Källa på att ecdysterone är mer potent än turkesterone?

Skrev att den också innehöll turkesterone, som är ännu mer potentare än ecdy.
Citera
2021-12-15, 21:10
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barese
Skrev att den också innehöll turkesterone, som är ännu mer potentare än ecdy.

Aa det gjorde du ju fan, my bad 😳
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback