Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-25, 20:55
  #1
Medlem
Necrotic-Cortexs avatar
Tjena. Ska dra iväg en beställning snart från gymgrossisten. Har whey-80 så jag klarar mig, men nu ska jag testa lite annat.

Funderade på Muscle Asylum project's post workout pulver : http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin...Std2&limit=378

Är det nått att ha, eller är det pengar i sjön?

Tänkte deffa lite också, och har sneglat lite på det här powerpacket som de har satt ihop med lose it! meal time och lose it! workout. Är det bra? Eller ska man köra på nått annat?

Äter hyffsat för att vara studerande och rör på mig och tränar 3 pass i veckan.
Citera
2008-04-25, 21:32
  #2
Medlem
Drooms avatar
Finns väl en del potenta saker i det. Men köp EsaPro och Crea FX från gymvaruhuset istället. De har kreatin för 29kr á 500g som erbjudande just nu också. Du får mycket mer och sparar mycket pengar. Vad är det mer du ska köpa från GG?
__________________
Senast redigerad av Droom 2008-04-25 kl. 21:35.
Citera
2008-04-25, 22:48
  #3
Medlem
Necrotic-Cortexs avatar
Vet inte, är som sagt studerande så har en ganska stram ekonomi vad gäller produkter man kan köpa, får köpa i omgångar för att få allt att gå runt.

Ska satsa på en snabb deff nu den kommande månaden för att inte se så offseason:ig ut på kommande festivaler osv. Och nej, jag disco tränar inte, men är inte så rutinerad ännu.
Tänkte om det finns nått som kan agera lite som en knuff till kaloriunderskottet samt träning och motion.

Sen är det här med GG mest för att jag beställt alla mina grejer därifrån hitills.
Kör i huvudsak på Whey-80 bara, och det funkar ju bra men vill ha nån pump kanske nån kreatin grej också.

Har varit sugen på Muscle asylum project sen jag såg deras grejer komma ut, men GG har ju bara 2 av deras produkter, och jag skulle vilja testa deras fettförbrännings produkt.
Citera
2008-04-26, 11:41
  #4
Medlem
MAP har ju en fantastisk marknadsföring.
Skulle jag absolut köra någon av deras prod så skulle det faktiskt vara deras fettförbrännare Arson (har för mig att den heter så). Den såg helt ok ut. Även deras anabolic O.D ser bra ut på pappret men jag har inte sett priset och det finns säkerligen liknande prod på marknaden till billigare pengar.Tyvärr är ju priserna galna.
Men det är rätt häftiga
Citera
2008-04-26, 12:11
  #5
Medlem
Necrotic-Cortexs avatar
Japp celltech, deras fettförbränningsprodukt heter Arson. hehe, den finns på flexor.se, men jag vågar inte beställa därifrån, verkar vara en skum sida. Kostar rätt mycket om jag minns rätt med. Men så är det väll, smakar det så kostar det. Man får ju prioritera lite annorlunda, och verkligen köra på som en galning i gymmet :P.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback