Hej,
Har sömnproblem och har sedan ett tag tillbaka skaffat mina sömntabletter själv. Har kört med stilnoct, imovane, propavan, cb, spice m.m.
Har nu tänkt att gå till läkarn och be om recept istället då det känns smidigare. Kan jag säga till läkarn som det är, dvs att jag har beställt min egen sömnmedicin och vet ju bäst själv vilka som funkar bäst på mig? Eller lär jag göra som de flesta verkar göra; få propavan först, klaga på trötthet dagen efter, sedan få imovane och klaga på järnsmak och sedan få stilnoct osv.. om jag nu vill ha det. Vill egentligejn variera mig då jag tycker det funkar bäst. Frågan är alltså, kan jag säga som det är utan att läkarn ser det som att jag vill flumma på tabletterna lr så? (så är inte fallet då jag har sömnproblem)
En till fråga; vill gärna variera mig med sömnmedicinen.. röka några bloss cb nån kväll ibland för att sova också. Då jag sover riktigt bra på cb och spice i måttliga mängder. Hur många dagar i veckan rekkomenderas att jagh kör cb för sömn för att variera mig mot tabletterna? en lr två dagar hade jag tänkt. Låter det bra tro?
MVH