Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-29, 20:14
  #30793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boncuk86
Vad vill du komma fram till? förstår inte riktigt?

Det väll klart det svårare ta körkortet när jag har en 7 månaders som jag ammar o ej kan lägga mig ifrån som sover sent på kvällarna?

Går inte jämföra riktigt med människor som inte har barn - tror du
hjärnan klarar trycket med två små barn skrikandes och sen plugga teorin på kvällen?
Hoppas du inte har med dig ungarna i bilen när du är ute och kör tänk om inte hjärnan klarar trycket? Grattis iaf
Citera
2017-01-29, 20:22
  #30794
Medlem
Du menar att du köpte dig rätt på teori provet?
Skrämmande i så fall.
Du borde nog inte ens sitta bakom ratten om du inte klarar av ett teori prov efter ett visst antal gånger 😬
Citera
2017-01-29, 20:23
  #30795
Medlem
Jaifies avatar
grattis! det kan vara kul att kunna köra bil.

Bor förresten också i hallunda området. ^^
Citera
2017-01-29, 20:31
  #30796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starremannen
Du menar att du köpte dig rätt på teori provet?
Skrämmande i så fall.
Du borde nog inte ens sitta bakom ratten om du inte klarar av ett teori prov efter ett visst antal gånger 😬

Jag fick 51! o skulle klarat det ovasett men hade inte orken så ja jag köpte dem!
Citera
2017-01-29, 21:26
  #30797
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starremannen
Du menar att du köpte dig rätt på teori provet?
Skrämmande i så fall.
Du borde nog inte ens sitta bakom ratten om du inte klarar av ett teori prov efter ett visst antal gånger 😬

Vänta va, vad har jag missat? Att någon tar provet åt en mot betalning?
Citera
2017-01-29, 22:05
  #30798
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Nästa utmanning - ta CE och YKB. Jag gjorde det på 4 månader - mest p.g.a lång väntan för teorin hos trafikverket.

Bonus - extra poäng om du kör upp med ett två axlat släp.

Go!
Citera
2017-01-29, 22:08
  #30799
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boncuk86
vilken jämförelse smart du är

Du kanske ska träna upp svenskan innan du söker jobb. Fyra gånger att ta körkort. Jag hade skämts att berätta det för någon. Är du säker på att du inte släkting med han som driver körskolan i Hallunda?
Citera
2017-01-29, 22:11
  #30800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Nästa utmanning - ta CE och YKB. Jag gjorde det på 4 månader - mest p.g.a lång väntan för teorin hos trafikverket.

Bonus - extra poäng om du kör upp med ett två axlat släp.

Go!


ush skiter på mig typ när lastbilar är i närheten just pga att jag har varit med om en olycka med en lastbil.
Citera
2017-01-29, 22:12
  #30801
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Nästa utmanning - ta CE och YKB. Jag gjorde det på 4 månader - mest p.g.a lång väntan för teorin hos trafikverket.

Bonus - extra poäng om du kör upp med ett två axlat släp.

Go!

Om hon tycker det är svårt med att ta sig igenom en rondell och att komma ihåg högerregeln + att det tog henne åtta år från första tanke till körkort. Dra dina egna slutsatser.
Citera
2017-01-29, 22:19
  #30802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boncuk86
Varför ska jag söka jobb när jag har ett jobb?

Ja kanske är släkt vad angår det dig? är du kåt på han eller ? Näää kanske din mamma har fått syn på honom och det rinner mellan benen på henne hahahaha

Ja, just jag glömde du har en idiot som jobbar betalar alla räkningar och du drar bidrag. Om du hade berättat att du tagit åtta år och fyra försök på dig för att ta ett sketet körtkort hade jag lämnat dig men jag antar att han är desperat.

"
Har övningskört i ca 8 år så körningen var inte problem utan d var snarare teorin,
"
__________________
Senast redigerad av elbidawi 2017-01-29 kl. 22:22.
Citera
2017-01-29, 22:27
  #30803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boncuk86
Fortfarande tog det inte 8 år, lär dig fatta och förstå!!!!!!

Är du säker att du inte betala svart för körkortet med tanke på att du tyckte att "teorin" var svår och det tog dig hela åtta år. Ett under att du ens kan skriva svenska.
Citera
2017-01-29, 22:28
  #30804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Spelar ingen roll om det tog 8 månader eller 8 år! Du är fortfarande brutalt jävla urusel som tar fyra försök på dig att klara en sketen uppkörning! Det är rätt bra dåligt gjort faktiskt.


Ok nu tar du det lite lungt!

Först av allt, så är oddsen ganska liten att man klarar uppkörningen från första försöket, sen känner jag mig inte alls som en dålig chafför just pga det, det kan vara nervositeten, dålig dageller dåligt väder. Att kugga innebär inte att man suger.

Du kör inte perfekt varjedag heller nu om du må ha körkort då
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback