Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-01, 21:14
  #529
Medlem
DIEXELs avatar
Öh vem orkar att lägga en överbelastningsattack mot Onlinepizza egentligen?

http://www.expressen.se/nyheter/onli...stningsattack/

Citat:
Onlinepizza.se ligger nere – och frustrerar pizzasugna svenskar på årets mesta pizzadag.

Sajten har utsatts för en överbelastningsattack.

– Vi jobbar på att lösa problemet så snart som möjligt. Så håll ut! säger Onlinepizzas vd Anders Signell.
Citera
2017-01-15, 05:18
  #530
Medlem
Bor i ett lägenhetshus där det krävs en slags tagg för att kunna komma in, går det att beställa för mig då?
Citera
2017-01-15, 05:29
  #531
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Bor i ett lägenhetshus där det krävs en slags tagg för att kunna komma in, går det att beställa för mig då?

Jupp dom ringer upp dig när dom är utanför.
Citera
2017-01-15, 09:23
  #532
Avstängd
Bra sajt o möe gratis utkörning i den staden ja bor i.
Citera
2017-03-29, 17:11
  #533
Medlem
Onlinepizza

Beställde en pizza till min mamma som bor i Västerås , själv bor jag i Stockholm.
Inte fan fick hon nån pizza, när jag klagade så sa de hade försökt att nå mig på telefon. Mailade dem och satte in ett kritiskt omdöme, vilket de då mailade tillbaka till mig att de tagit bort omdömet, då jag tydligen gick över gränsen när jag skrev hur usla de var,.
De har ju tagit betalt för denna fantastiska pizza, med en burk Cola, 150 spänn. De svarar inte på mina mail, så vad gör jag, polisanmäler eller? Det är ju bara 150 spänn, men vad fan gör man?
Blir mest irriterad på att de tar bort negativa omdömen på deras sida, vad är vitsen med omdömen då.
Onlinepizza är ju ett skämt!
Citera
2017-03-29, 17:17
  #534
Medlem
ibutus avatar
Har du kontaktat Onlinepizza?
Citera
2017-03-29, 17:37
  #535
Medlem
ENTEOGENERs avatar
Inte Onlinepizzas fel troligen. Antagligen är det pizzerian som skitit i beställningen. Onlinepizza samarbetar ju med tusentals pizzerior i Sverige, och är som ett onlineverktyg för pizzerior så dom slipper göra egen hemsida osv..

Polisanmäl pizzerian som du beställde ifrån. Antagligen så ska du ha orderbekräftelse via mail eller sms.

Plot twist: Din mamma vart inte mätt på pizzan och hoppades på att du skulle "beställa om" pizzan
Citera
2017-03-29, 17:55
  #536
Medlem
Sebzors avatar
Kontakta OnlinePizza direkt så får du nog hjälp. Har hänt att jag har fått rabattkoder på 200kr osv till nya beställningar.

Vad exakt skrev du som omdöme om dem tog bort det?
Citera
2017-03-29, 18:41
  #537
Medlem
swebarbs avatar
Kontakta först stället du beställde av, blir det ingen respons där så ska du anmäla dom som oseriösa till onlinepizza, det borde ligga i deras intresse av försöka hjälpa dig då eftersom det är dom som styr det hela. Att dom tar bort negativa omdömen talar ju lite för att det är ett gäng idioter, gör dom fel så förtjänar dom såklart ett negativt omdöme.
Citera
2017-03-29, 19:05
  #538
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Kontakta först stället du beställde av, blir det ingen respons där så ska du anmäla dom som oseriösa till onlinepizza, det borde ligga i deras intresse av försöka hjälpa dig då eftersom det är dom som styr det hela. Att dom tar bort negativa omdömen talar ju lite för att det är ett gäng idioter, gör dom fel så förtjänar dom såklart ett negativt omdöme.

Det är inte ovanligt att negativa omdömen tas bort från sidor om dom är osakliga, överdrivna, grovt språk, eller om företaget i fråga inte gets nån chans att korrigera felet.
Citera
2017-08-20, 16:39
  #539
Medlem
Ihavenonames avatar
Apropå det här med att ta bort omdömen..
Jag såg tidigare idag att ett ställe jag beställt från ofta nu har rensat rejält bland sina omdömen. Det finns just nu bara fem(!) omdömen att tillgå, det första skrevs 12e augusti i år - alla med genomgående toppbetyg.

Det kan väl inte bara vara jag som tycker det verkar ligga nåt skumt bakom?
Citera
2017-09-10, 16:33
  #540
Medlem
musttomtes avatar
Använd rabattkoden: MUMS så får du 25 kronor rabatt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback