Vill inte korsposta men eftersom jag är ute med det i Tilde de Paulas tråd som var helt offside så lägger jag det här istället.
Jag behöver ha tag på ett program Tilde höll på med. Fråga Olle hade mitt ex som återkommande gäst och när TV3 gjorde en motsvarande grej så ställde hon upp för casting.
Hon var med som publik i TV3s program Lustgården av produktionsbolaget Titan Television där hon förekommer i samtal tillsammans med en nämndeman vid namn Cecilia. Programmet spelades in den 10/1 2007 i studion Magasin 3 i Frihamnen och sändes 20:00 14/2 2007, på alla hjärtans dag två veckor före mitt drama.
Cecilia kommenterar det i sin dåvarande blogg på Expressen och inlägget finns här på flashback i hennes tråd.
Citat:
Citat:
Inspelning av tv-serien och fototagning!
I går var det 8 timmars filminspelning. Från 14-22 det blev så sent för det blev MÅNGA
omtagningar. Efteråt när man trodde att man skulle få gå hem så blev man tvungen att stanna kvar.
För i en studio bredvid hade ett reklamföretag riggat upp fotoutrustning och skulle plåta till
jätteaffischer som tydligen ska sättas upp i hela Sverige. Jag försökte göra mig så diskret och liten
som möljligt så att jag inte ska synas. Vilken jävla mardröm. En sak var dock kul igår och det var
att i en tv-studio mitt emot våran så höll dom på att spela in Lets dance och man fick se genrep när
Malou von Sivers dansade. Hon var duktig.
Kan någon som har programmet tanka upp någonstans kan det nog frikänna mig från en grej som hände för 17 år sen då det finns en ultratydlig jävsituation.
Dajana Lööf var programledare med
https://www.resume.se/kommunikation/...pa-fraga-olle/ jag var lite upptagen ett par år så jag hann inte spela inte det så att säga och smartphones var inte uppfunna.
edit: kan tillägga att mitt ex går att placera med den reklamfilm för programmet som gjordes och som ligger på YT och den bilden ligger hos HD som avslog min resningsansökan. Så jag tänkte nog gå till JK med hela skiten tbh men jag behöver det här programmet.