2019-03-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Owlclub
Det är många som doppat i den grytan, allt från blåblod till huligandrägg.
Hon är väl normal. Vill ha ett ligg. Inget konstigt med det.
Citera
2019-03-26, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Han har dykt upp på någon/några instastorys under den tid jag följt Tilde, så någon typ av kontakt/relation får man väl anta existerar.
Oftast har man en liten kontakt med far/mor som barn även om föräldren är knäpp/psyko som Tildes pappa verkar vara. Gubben är helt störd helt klart.
Citera
2020-03-23, 18:57
Medlem
Harry_s avatar
vad gör hon idag?
Citera
2020-03-23, 21:02
Medlem
karlsoons avatar
Finns inget ont att säga om Tilde.
Hon är stortskön och jävligt rolig.
Citera
2020-11-26, 11:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Finns inget ont att säga om Tilde.
Hon är stortskön och jävligt rolig.
Jo , att hon inte tar avstånd till sin gubbjävel till far
Citera
2020-11-26, 11:44
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Vad vet någon om deras relation?
Hennes åsikt?

Helt naturligt går väl ingen till media för att appropå inget, hänga ut åsikter och status i sin relation till sin egen far?

Citera
2020-11-26, 11:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Vad vet någon om deras relation?
Hennes åsikt?

Helt naturligt går väl ingen till media för att appropå inget, hänga ut åsikter och status i sin relation till sin egen far?

De hänger och hon lägger ut bilder på dem ihop
Citera
2020-11-26, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Varför skulle hon göra det? Man väljer inte sina föräldrar, och det är fullt möjligt att ha en ok relation till en pappa även om han varit svinig i andra sammanhang.
Citera
2020-11-26, 12:04
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Varför skulle hon göra det? Man väljer inte sina föräldrar, och det är fullt möjligt att ha en ok relation till en pappa även om han varit svinig i andra sammanhang.

Verkligen.
Och Örjan Ramberg är sedan gammalt känd för den narcissist och psykopat han är.
Något Tilde är född och uppvuxen med.

Men något hon inte bär något som helst ansvar över. Människan är ju hennes far. Oombedd far kanske, kanske inte, men likväl förhåller det sig så.

Citera
2024-02-18, 18:09
Vill inte korsposta men eftersom jag är ute med det i Tilde de Paulas tråd som var helt offside så lägger jag det här istället.

Jag behöver ha tag på ett program Tilde höll på med. Fråga Olle hade mitt ex som återkommande gäst och när TV3 gjorde en motsvarande grej så ställde hon upp för casting.

Hon var med som publik i TV3s program Lustgården av produktionsbolaget Titan Television där hon förekommer i samtal tillsammans med en nämndeman vid namn Cecilia. Programmet spelades in den 10/1 2007 i studion Magasin 3 i Frihamnen och sändes 20:00 14/2 2007, på alla hjärtans dag två veckor före mitt drama.

Cecilia kommenterar det i sin dåvarande blogg på Expressen och inlägget finns här på flashback i hennes tråd.

Citat:
Citat:
Inspelning av tv-serien och fototagning!
I går var det 8 timmars filminspelning. Från 14-22 det blev så sent för det blev MÅNGA
omtagningar. Efteråt när man trodde att man skulle få gå hem så blev man tvungen att stanna kvar.

För i en studio bredvid hade ett reklamföretag riggat upp fotoutrustning och skulle plåta till
jätteaffischer som tydligen ska sättas upp i hela Sverige. Jag försökte göra mig så diskret och liten
som möljligt så att jag inte ska synas. Vilken jävla mardröm. En sak var dock kul igår och det var
att i en tv-studio mitt emot våran så höll dom på att spela in Lets dance och man fick se genrep när
Malou von Sivers dansade. Hon var duktig.

Kan någon som har programmet tanka upp någonstans kan det nog frikänna mig från en grej som hände för 17 år sen då det finns en ultratydlig jävsituation.

Dajana Lööf var programledare med https://www.resume.se/kommunikation/...pa-fraga-olle/ jag var lite upptagen ett par år så jag hann inte spela inte det så att säga och smartphones var inte uppfunna.

edit: kan tillägga att mitt ex går att placera med den reklamfilm för programmet som gjordes och som ligger på YT och den bilden ligger hos HD som avslog min resningsansökan. Så jag tänkte nog gå till JK med hela skiten tbh men jag behöver det här programmet.
Senast redigerad av ColdWarKid 2024-02-18 kl. 18:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in