Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-20, 13:01
  #1
Medlem
fairyfellers avatar
Hej på er.

Har beställt en iPhone från England, den är i Sverige nu och jag hoppas verkligen på att få den imorgon.
Dock undrar jag en sak; vilket företag kommer leverera den hit? Det brukar vara DHL eller Schenker, men är det någon av er som vet? Schenker kan sega utav bara fasiken, DHL har jag dock upplevt snabbare.

Sist Schenker levererade till mig (eller ja, till en mack här) så gick det inte att hämta ut med endast kolli-numret, var tvungen att vänta på aviseringen som kom en dag efter (spårade paketet och där stog det att det befann sig här). Visst, en dag är inte att tjura över men har man väntat på något väldigt länge så vill man gärna ha det, speciellt när man vet att den befinner sig i samma stad som en själv.

Hursomhelst, vet ni om DHL har så att endast kolli-numret räcker? Posten har den möjligheten iallafall, så det är ju inte helt omöjligt att DHL inte har den heller.

Tacksam för seriösa svar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback