Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-29, 08:36
  #3409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkefar
Lite enkelt här är ett utklipp från en sida som säljer dylika produkter:
Clenbuterol är den perfekta produkten för dig som vill bränna fett. Det finns olika sätt att använda Clenbuterol men många kör direkt på den dos de vill köra på resten av kuren eller så trappar man upp från en låg dos till en hög. Då kan dosering se ut så här:
Nybörjardos: 10mcg varje dag. Sen 20mcg, sen 30mcg upp till 60mcg.
Dosering: 10-200mcg varje dag.
Kurlängd: 6-8 veckor.

Jag personligen hade lagt in clembuterolen lite närmre sommaren. Men antar att du är taggad att få resultat redan nu. Kom dock ihåg att sköt träning, vila och kosten. Det är den balansen som skapar hållbarhet och resultat och tillskottet är bara just ett tillskott för det extra

Tack för svar! Okej så jag skulle i princip kunna ta t.ex. 20 mg första veckan, 40 mg andra, 60 mg den tredje och köra 80 mg sista veckan?

Varför hade du lagt den närmre sommaren?

Yes! Motionerar varje dag innan frukost + gym, äter rätt med.
Citera
2017-03-29, 09:13
  #3410
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grymtjej
Tack för svar! Okej så jag skulle i princip kunna ta t.ex. 20 mg första veckan, 40 mg andra, 60 mg den tredje och köra 80 mg sista veckan?

Varför hade du lagt den närmre sommaren?

Yes! Motionerar varje dag innan frukost + gym, äter rätt med.

Kör max 14 dagar i rad med clenbuterol och sedan vänta lika länge, kroppen jobbar upp resistens mot clen relativt fort. Kör 20 µg 1-2 dagar, sedan 40 µg 1-2 dagar och fortsätt sedan på 60 µg varje dag i 10-12 dagar. Vila 14 dagar och börja om.

Glöm inte att dricka rikligt med vätska då clen har en tendens att ge kroppen muskelkramp lättare än vanligt.
Citera
2017-03-29, 09:20
  #3411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grymtjej
Tack för svar! Okej så jag skulle i princip kunna ta t.ex. 20 mg första veckan, 40 mg andra, 60 mg den tredje och köra 80 mg sista veckan?

Varför hade du lagt den närmre sommaren?

Yes! Motionerar varje dag innan frukost + gym, äter rätt med.


kör mcg istället för mg, tror du kommer få rätt osköna biverkningar på dina föreslagna doser
Citera
2017-03-29, 09:21
  #3412
Medlem
Blir det bättre effekt om man kör 14/14 eller?

Har du själv provat, i så fall, vad har du fått för resultat?

Tack för svar
Citera
2017-03-29, 09:21
  #3413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
kör mcg istället för mg, tror du kommer få rätt osköna biverkningar på dina föreslagna doser

Haha!!! Självklart menar jag mcg
Citera
2017-03-29, 09:22
  #3414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Kör max 14 dagar i rad med clenbuterol och sedan vänta lika länge, kroppen jobbar upp resistens mot clen relativt fort. Kör 20 µg 1-2 dagar, sedan 40 µg 1-2 dagar och fortsätt sedan på 60 µg varje dag i 10-12 dagar. Vila 14 dagar och börja om.

Glöm inte att dricka rikligt med vätska då clen har en tendens att ge kroppen muskelkramp lättare än vanligt.

Blir det bättre effekt om man kör 14/14 eller?

Har du själv provat, i så fall, vad har du fått för resultat?

Tack för svar
Citera
2017-03-29, 09:23
  #3415
Medlem
Förresten, när man nu då ska ta t.ex. 40 mcg, tar man dessa samtidigt?
Citera
2017-03-29, 12:36
  #3416
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Kör max 14 dagar i rad med clenbuterol och sedan vänta lika länge, kroppen jobbar upp resistens mot clen relativt fort. Kör 20 µg 1-2 dagar, sedan 40 µg 1-2 dagar och fortsätt sedan på 60 µg varje dag i 10-12 dagar. Vila 14 dagar och börja om.

Glöm inte att dricka rikligt med vätska då clen har en tendens att ge kroppen muskelkramp lättare än vanligt.

Oj, rekommendationerna har ändrats sen jag testade clen på 90-talet. Då körde man bara några dagar för att sedan vila några. Man börjar bli gammal...
Citera
2017-03-29, 13:01
  #3417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Oj, rekommendationerna har ändrats sen jag testade clen på 90-talet. Då körde man bara några dagar för att sedan vila några. Man börjar bli gammal...

Hur fungerade det för dig?
Citera
2017-03-29, 13:45
  #3418
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grymtjej
Hur fungerade det för dig?

Jag gillade inte det, men nog fungerade det. Riktiga apoteksvaror, blev stirrig som fan eller hur jag ska beskriva känslan. Styrkan blev också påverkad positivt. Har dock läst på lite och nuförtiden verkar dom rekommendera som fenjal skrev, eller en ständigt ökande dos över tid. Kör på det han sa, han är påläst.
Citera
2017-03-29, 14:18
  #3419
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grymtjej
Blir det bättre effekt om man kör 14/14 eller?

Har du själv provat, i så fall, vad har du fått för resultat?

Tack för svar

Jag har kört flera gånger, dock måste jag säga att jag inte tyckte om clenbuterol så värst mycket. På den tiden föredrog jag alltid efedrin (men det är helt omöjligt att få tag på idag), och efter några vändor med clenbuterol så fick jag ett "hugg" i hjärtat vilket var extremt obehagligt. Fick ett likadant hugg dagen efter och efter det så rörde jag aldrig clen igen.

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Oj, rekommendationerna har ändrats sen jag testade clen på 90-talet. Då körde man bara några dagar för att sedan vila några. Man börjar bli gammal...

Jaaa, smaken är säkert som baken. Tror det kan vara bättre faktiskt att köra mindre, 10 on 10 off är säkert bra med. Jag brukar bara ha 14 dagar som ett "övre tak", men det är rätt länge faktiskt nu när du säger det.
Citera
2017-03-29, 15:59
  #3420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag har kört flera gånger, dock måste jag säga att jag inte tyckte om clenbuterol så värst mycket. På den tiden föredrog jag alltid efedrin (men det är helt omöjligt att få tag på idag), och efter några vändor med clenbuterol så fick jag ett "hugg" i hjärtat vilket var extremt obehagligt. Fick ett likadant hugg dagen efter och efter det så rörde jag aldrig clen igen.



Jaaa, smaken är säkert som baken. Tror det kan vara bättre faktiskt att köra mindre, 10 on 10 off är säkert bra med. Jag brukar bara ha 14 dagar som ett "övre tak", men det är rätt länge faktiskt nu när du säger det.

Så är detta ett bra upplägg för mig nu:

dag 1-3 : 20 mcg
dag 3-6: 40 mcg
dag 6-10/14 : 60 mcg

Hur mycket behöver jag träna upp till detta? Vad är rimligt, tar långa promenader varje dag. Borde jag gå till gymmet med?

Hur lång tid tog det för er för att se resultat?
__________________
Senast redigerad av grymtjej 2017-03-29 kl. 16:01.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback