Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-07, 18:48
  #3385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Vad brukar dem flesta köra här? 2 dagar av / 2 dagar på, eller 2w av/2w på?

Bör man även kunna se resultat om man börjar med 20mcg?

Jag skulle köra 2w på 2w av iaf. Tror inte riktigt på 2 dagar on 2 dagar off.

Börja lågt och höj sen.

Mvh
Citera
2016-04-28, 13:28
  #3386
Medlem
Någon som vet vad som händer om man överskrider 2 veckor på clen?

Kan man lägga upp en kur som 3v on 2v off sen 3v on?
Citera
2016-04-29, 17:18
  #3387
Medlem
Livsfarligt att missbruka detta preparat...fettvävnaden runt hjärtat riskerar att försvinna och det finns flera andra risker som verkligen kan skada den som använder preparatet. Jag har använt det flera ggr men ångrar mig djupt. Leversvikt...inte värt det alls.
Citera
2016-04-29, 19:07
  #3388
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hornsberg
Livsfarligt att missbruka detta preparat...fettvävnaden runt hjärtat riskerar att försvinna och det finns flera andra risker som verkligen kan skada den som använder preparatet. Jag har använt det flera ggr men ångrar mig djupt. Leversvikt...inte värt det alls.
Så går det när man inte läser på före och tar reda på vad mer man skall ta under tiden.
Citera
2016-04-29, 19:08
  #3389
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john.nimma
Någon som vet vad som händer om man överskrider 2 veckor på clen?

Kan man lägga upp en kur som 3v on 2v off sen 3v on?
Du mättar beta-2 receptorerna och clenet funkar inte särskilt effektivt, det är av samma anledning du trappar upp dosen på clen. Det finns betablockerare som kan öka känsligheten så du kan förlänga kuren, dessa har jag dock ej koll på vad de heter eller om man får tag i dom enkelt. Så det får du ta reda på själv. Men utan dessa är det ingen vits att köra längre än 2 veckor.
Citera
2016-05-04, 18:24
  #3390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Du mättar beta-2 receptorerna och clenet funkar inte särskilt effektivt, det är av samma anledning du trappar upp dosen på clen. Det finns betablockerare som kan öka känsligheten så du kan förlänga kuren, dessa har jag dock ej koll på vad de heter eller om man får tag i dom enkelt. Så det får du ta reda på själv. Men utan dessa är det ingen vits att köra längre än 2 veckor.

Det funkar väl med vanliga antihistaminer?! loratin är billigt o bra! 10mg ed.
mvh
Citera
2016-06-02, 12:54
  #3391
Medlem
Xamples avatar
Har letat men hittar inget vettigt svar.
Vad bör jag komplettera med när jag kör clen?
Taurin och kalium?
Dosering?
Citera
2016-06-04, 13:15
  #3392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Har letat men hittar inget vettigt svar.
Vad bör jag komplettera med när jag kör clen?
Taurin och kalium?
Dosering?

Förutom Taurin och Kalium så körde jag Omega-3, Magnesium, samt Bcaa och protien och glöm inte vatten minst 4-5 L.

Taurin 7-10 g, Kalium 7-800 mg.

Lycka till!
Citera
2016-06-09, 20:05
  #3393
Medlem
Hello.

Har svårt att få en bild av hur man bäst ska lägga upp en kur i tråden för maximal effekt. Det står som mycket olika. Men hoppas nån/några kan ge mig svar på mina frågor. Det var över 10år sen sist jag tog clen och minns inte hur jag la upp det då. Men har för mig fettet rann av!

-Vad är bästa combon till clen för maximal effekt? Som är lagligt och finns att köpa i butik. Taurin, koffein?
-Nödvändigt att trappa upp? Läser olika överallt. Kan det vara så att man får bättre resultat av upptrappning så kuren blir lite längre? Jag har 50st á 40mcg att laborera med.

Vilket upplägg skulle ni rekommendera för bästa resultat av dom jag bollar mellan här nedan.
Eller än bättre om ni har ett eget bättre förslag.

Upplägg1 (25dagar): Längre upptrapp, mindre maxdos.

Dag
1-3: 40mcg
4-6: 60mcg
7-8: 80mcg
9-17: 120mcg
18-19: 80mcg
20-22: 60mcg
23-25: 40mcg

Upplägg2 (16dagar):

Dag
1-3: 80mcg
4-6: 120mcg
7-14: 160mcg
15-16: 60mcg

Upplägg3 ():

Dag
1-2: 120mcg
3-12: 160mcg
11-12: 80mcg

Alla tre uppläggen funkar kanske men vilket ger maximal effekt? Och vilka tillbehör bidrar bäst Det jag har för mig är att man skakade rätt rejält redan på 40mcg så frågan är om det inte är lika bra att köra på 120mcg direkt. Och sen om 12dagars kur eller 25dagar gör skillnad.
Är 187cm, väger 83kg, hyfsad koll på kost och van att löpa så vet det där.

Men tacksam för seriösa synpunkter och förslag.
Citera
2016-06-18, 18:19
  #3394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornsberg
Livsfarligt att missbruka detta preparat...fettvävnaden runt hjärtat riskerar att försvinna och det finns flera andra risker som verkligen kan skada den som använder preparatet. Jag har använt det flera ggr men ångrar mig djupt. Leversvikt...inte värt det alls.

Leversvikt? Då ställer jag mig frågan vad du intog mer?
Citera
2016-06-25, 21:40
  #3395
Medlem
Läst mycket bra om detta och själv blivit sugen för att få bort de sista nu på sommaren!
Men även om jag är djupt inne i gymvärlden så har jag aldrig riktigt kommit i närheten av sidor osv vart man kan beställa Har kollat runt men ingen sida verkar ju säker osv...
Citera
2016-07-07, 17:31
  #3396
Medlem
Jag tog clen i 6 dagar tillsammans med något kinespiller inehållande sibutramin. Jag började på 20 mg och var inte över 80 någon dag!
Jag kom på att jag var bjuden på fest på lördagen så tog sista tabletten fredag morgon!
När jag drack alkohol kände jag hur det blev ett tryck över bröstet. Det blev bättre efter ungefär 3 öl men trycket över bröstet satt i hela kvällen. Jag drack inte så jättemycket kan tilläggas!
Det har nu gått nästan en vecka! Jag har fortfarande hjärtklappning. Det har varit som hugg mot hjärtat under flera dagar samt att det har känts som ett tryck!
Igår började det kännas bättre, bara hjärtklappning...
Min kompis sa att han trodde det kunde vara panikångest för att jag är så orolig...fast jag känner inte att jag har nån särskild ångest.
Jag känner mig ju lite orolig att det har blivigt nått alvarligt fel.
Ringde en läkare idag men då tyckte jag det var så otroligt pinsamt att säga att jag hade tryckt i mig astmamedicin för hästar samt kinesiska piller jag inte vet innehållet på så jag sa att jag var lite stressad typ..
Vad tror ni?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback