Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-18, 09:31
  #35281
Medlem
ApaOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Aha tack. Tror jag har listat ut det nu. Bäst att testa sig fram nu när man ändå sitter på starter edition och inte kan nå mer än lvl 13 än att testa sig fram senare och kanske förlora något bra föremål hehe.

Fan! Det är ju då jag ska köpa spelet.
Tja tänk på att när då når level 18(?) så kan du ha ett gem i hjälmen som gör att du levlar 20% snabbare!
2012-08-18, 10:11
  #35282
Medlem
Behöver akut hjälp har precis börjat spela diablo igen och tänkte adda mitt paypal konto men då måste jag lägga till sms protect (har authenticator) en jag får inte det där förbaskade smset prövade inatt med kommer aldrig något har iphone4s och tre som abonnemang om det spelar någon roll
2012-08-18, 12:09
  #35283
Medlem
glupsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas83
Direkt sälj,


fick sålt vapnet för 6mill på AH


Edit: jag vill levla en toon kör med Wizz som "main" och en död munk vad för klass är roligast? barb eller WD?
2012-08-18, 15:36
  #35284
Medlem
iddis avatar
GAAAH, bara jag som får error 31073 när jag försöker sälja saker på AH?

Priset på Exquisite Essence ligger typ på 40k PER STYCK (!), och såklart så funkar det inte att lägga ut auktioner nu bara för det. Lovar att priset kommer att sjunka när det väl funkar igen.. Skit, jag som behöver guld
2012-08-18, 16:11
  #35285
Medlem
irrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iddi
GAAAH, bara jag som får error 31073 när jag försöker sälja saker på AH?

Priset på Exquisite Essence ligger typ på 40k PER STYCK (!), och såklart så funkar det inte att lägga ut auktioner nu bara för det. Lovar att priset kommer att sjunka när det väl funkar igen.. Skit, jag som behöver guld

Nej det är något fel på AH just nu.
2012-08-18, 16:14
  #35286
Medlem
andreas83s avatar
Care for the scammer: *Drakfiskaren*. svensk jävel som försökte scamma mig på 30 millar
2012-08-18, 17:42
  #35287
Medlem
postorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iddi
GAAAH, bara jag som får error 31073 när jag försöker sälja saker på AH?

Priset på Exquisite Essence ligger typ på 40k PER STYCK (!), och såklart så funkar det inte att lägga ut auktioner nu bara för det. Lovar att priset kommer att sjunka när det väl funkar igen.. Skit, jag som behöver guld

priset har gått upp pga ingen kan lägga upp några Auctions, kommer att droppa till 2k igen snart när det är uppe
2012-08-18, 18:05
  #35288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YatZee
Detta har alltid funkat för mig:
http://us.battle.net/d3/en/calculato...TQS!ZYX!ababZZ

Använd 2h med så hög damage som möjligt, och fokusera på att skaffa dig INT i första hand.
magic missile för ensamma elites, bossar etc. arcane orb för grupper av flera. Sen har du diamond skin och teleport för stunder av knas.
Storm armor är sjukt underskattad, har du tillräckligt med damage kommer dom flesta mobs ha ihjäl sig själva genom att bara attackera dig.

2h vapen? Är inte 1h med bra dps både snabbare och bättre då man kan ha ett offhand?
2012-08-18, 18:27
  #35289
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raz0r
Ok, det var iofs intressant.
Har aldrig ens provat att köra utan tornados och bara gå på explosive blast..
Funderade på en annan grej, proccar blizzard??? för den har ju DoT på samma sätt som Twister?

Jag tror dock att det främst är Venom Weapon combinerat med Magic Blades med runan som ger en DoT (lite dåligt minne på namnen, men jag tror du vet vilka jag menar) som drog mest på alla CDs. Om jag minns rätt så kan man crita med DoTsen också, vilket proccar så in i helvete. Så länge jag drog ett vanligt slag då och då brukade DoTsen göra resten.
2012-08-18, 19:49
  #35290
Medlem
sp1rits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
Tja tänk på att när då når level 18(?) så kan du ha ett gem i hjälmen som gör att du levlar 20% snabbare!

Lvl 15 kommer sockets, på både vapen och hjälmar.
2012-08-18, 20:31
  #35291
Medlem
Flusons avatar
Är det ens värt att spendera pengar på gear atm när legendaries buffas på tisdag eller nästa vecka?
2012-08-19, 00:18
  #35292
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Är det ens värt att spendera pengar på gear atm när legendaries buffas på tisdag eller nästa vecka?

Det beror väl på hur mycket pengar du har. Är dom nya bra så kommer dom vara väldigt dyra första tiden. Speciellt eftersom dropraten kommer sjunka enormt mycket. Det kommer ta tid innan AH blir fullt av dom.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback