Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-13, 23:17
  #34081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Går det att avbryta sina auktioner i förtid? så jävla less på att sitta och vänta på att få skiten såld.

edit, tydligen kan man ställa tillbaka datumet på sin dator, gjorde det och då kom cancel knapparna fram, men fick en massa errormeddelande, så det sket sig. datorn blev skum och startade om sig själv också, så jag får hålla ut istället.

Funkade förr :]. Men det blev patchat ganska fort efter folk upptäckte det.
2012-07-13, 23:24
  #34082
Medlem
TripleXLs avatar
Diablo 3 känns dött redan :/

Ångrar att jag köpte det...
2012-07-13, 23:31
  #34083
Medlem
aexps avatar
Hur ska man angripa Ghom som wd har ca 47k dps, 37k hp och 500 allres ...... provat ett par gånger och dött rätt snabbt.
2012-07-13, 23:41
  #34084
Medlem
battacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aexp
Hur ska man angripa Ghom som wd har ca 47k dps, 37k hp och 500 allres ...... provat ett par gånger och dött rätt snabbt.

Lyckades få ned honom efter ca 15 försök med följande build:
http://eu.battle.net/d3/en/calculato...kQP!ZUX!cacZbc

Inledde med Spirit Walk till snett bakom honom, Army å Big bad Voodoo å spruta björnar på honom tills armyn är död. Sen kita runt honom från hörn till hörn. Viktigt är att du ej går för långt ut från gasen som han spottar på dig, bara precis så du inte blir skadad längre. Annars blir rummet fullt med gas för fort. Körde spirit walk så fort han gasade mig för att regga det HP som den hinner skada innan man är ute ur den. Tveka inte på att ta potion heller. Döda addsen så fort som möjligt också, de droppar ofta hp globe som kan rädda dig.

På detta vis borde du hinna döda honom innan hela rummet fylls med gas. Jag klarade det precis med sämre stats. Hade 28k dps, 30k hp, ca 650 all res. Körde med templarn, tror det kvittar egentligen eftersom han stendog typ direkt efter spawn hela tiden.
__________________
Senast redigerad av battac 2012-07-13 kl. 23:44. Anledning: Tillägg
2012-07-13, 23:49
  #34085
Medlem
rallykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungHIT
Någon som har lyckats sålt guld på RMAH än?

Sålde 10 mille för 25 euro, samma pris som alla säljer för, eftersom det inte går sätta lägre pris. La upp det tidigt i morse, när servrarna kom upp, så vet inte hur det går nu.
2012-07-13, 23:49
  #34086
Medlem
Hej!

Jag undrar om det går att sälja ett Diablo 3 account om man endast har en authenticator kopplad till mobilen? Har alltså ingen liten dosa

Spelet laggar lite på min laptop så får ha inställningarna typ på lägsta, ser därför inget nöja i att spela spelet.

Tack på förhand!
2012-07-14, 00:08
  #34087
Medlem
rallykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflash2011
Hej!

Jag undrar om det går att sälja ett Diablo 3 account om man endast har en authenticator kopplad till mobilen? Har alltså ingen liten dosa

Spelet laggar lite på min laptop så får ha inställningarna typ på lägsta, ser därför inget nöja i att spela spelet.

Tack på förhand!

Du kan ta bort authenticatorn från ditt konto. Bara att logga in på battlenet.
2012-07-14, 00:12
  #34088
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Hur mycket MF har ni när ni hittar prylar som ÄR bra? Jag har 97% med full valor och hittar bajs.

Enligt Blizzard så ska man ha så mycket MF det går och då får du bättre saker. (enligt:http://eu.battle.net/d3/en/game/guid...ent#magic-find)


Using the above example, when your roll ‘misses’ a higher-level item quality, the item generator proceeds to the next lowest item quality in the chain (in this case, checking to see if you got a 6-affix rare, then checking for a 5-affix rare, and so on). Your magic find bonus applies to each roll. If the same monster has a 10% chance to drop a 5-affix rare item and you have 50% magic find, you now have a 15% chance to get a 5-affix rare item.
2012-07-14, 00:16
  #34089
Medlem
Har det här spelet buggat ur helt nu? Är det miniräknare som gäller?

Har köpt flertalet vapen som jag har räknat ut ska vara en bra DPS-boost men när man lägger det in inventariet står det -2500DPS. När man väl equipar det, ser man att man har räknat rätt och man får givetvis den boost man hade räknat ut.

Vapen helt utan vit boostar eller nerfar health osv...

Har räknat med passiva skills så gott det går men får det ändå inte att gå ihop...

Någon som känner igen sig och har hittat vad det är för fel?
2012-07-14, 00:39
  #34090
Medlem
andreas83s avatar
Fick sålt en grej på RMAH, kollade min email :S:S:S

Due to suspicious activity, the Battle.net account blablabla@hotmail.com has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:


Försöker göra den reseten, med Email, namn och efternamn, Men dom passar inte :S är säker på att jag skrev mitt namn lol,

Har ni blivit *Locked* och ej fixat den reseten ? och endå fått erat konto tillbaks ?

Ifall ni har, hur gjorde ni ? Ringde ni supporten ?
2012-07-14, 00:46
  #34091
Medlem
WrongTurn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas83
Fick sålt en grej på RMAH, kollade min email :S:S:S

Due to suspicious activity, the Battle.net account blablabla@hotmail.com has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:


Försöker göra den reseten, med Email, namn och efternamn, Men dom passar inte :S är säker på att jag skrev mitt namn lol,

Har ni blivit *Locked* och ej fixat den reseten ? och endå fått erat konto tillbaks ?

Ifall ni har, hur gjorde ni ? Ringde ni supporten ?

Huh? Jag får också sådana mail, men de är ju ifrån folk som försöker få tag i konton. De är ju inte ifrån blizzard utan hamnar ju i Skräppost-mappen. Eller menar du att ditt account verkligen är låst?


EDIT: Jo antagligen har du ju provat logga in. Bry dig inte om mitt inlägg.
__________________
Senast redigerad av WrongTurn87 2012-07-14 kl. 00:51.
2012-07-14, 00:52
  #34092
Medlem
andreas83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrongTurn87
Huh? Jag får också sådana mail, men de är ju ifrån folk som försöker få tag i konton. De är ju inte ifrån blizzard utan hamnar ju i Skräppost-mappen. Eller menar du att ditt account verkligen är låst?



Nej nej, detta är från blizzard, Hoppas jag mhm men kom in på deras sida och gjorde den acount unlock man skulle få göra för att få dne upplåst, men mitt namn och epost passa inte

tror ni man kan få de unlocked om man ringer supporten och snackar med dom ?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback