Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-22, 10:00
  #637
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
T3 funkade väldigt bra på mig, men det var inte värt den platta looken. Du har jobbat hårt för att få massa och i min mening kan det vara kontraproduktivt. Du förlorar fett och muskler.

Sen som med allt annat - alla svarar olika och du behöver inte bli lika katabol som andra. Du kan ju alltid testa på låg dos i några veckor och se hur allt känns.

Sen måste jag notera. Väääldigt lite kalorier du äter. Är du bara inne på vecka 5 och strypt kalorier med nästan 1000 från ditt BMR-kcals så dröjer det inte länge tills din metabolism anpassar sig ytterligare och du får sänka mer. Många gör detta misstaget.

Hade jag varit du så hade jag höjt kalorierna och applicerat mer cardio istället. Du får bättre pass och kan bibehålla mer massa. Finns inget som är lika anabolt som mat.

Jag själv landar på 4500 kalorier och går sakta nedåt då jag går 20 000 steg om dagen.

Bara ett tips! 2200 kcal är inte långt en kvinnas intag.

Tjena, tack för din input.

Ja jag ligger väldigt lågt, vill se resultat nu i början. Hatar cardio haha och försöker enbart få in 2-3 pass i veckan på 20 minuter för hälsans skull. Men har fått en fin start så skulle absolut kunna smyga in 500 kalorier till och se hur det går.

Är starkt inne på ett pröva refeeds, hålla balans i 7-10 dagar och sen underskott igen 3 veckor.

Jag skiter i t3 iaf för stunden, har så pass mycket kvar att gå ner så är nog inte värt det i detta läge.
Citera
2021-04-22, 20:12
  #638
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Jag tycker både du låter kort och spinkig. Jag menar det verkligen.

Din metod är värdelös. Det gör ingen skillnad. Vill du synda så skapa kaloribalans under veckan - kalori in kalori ut. Att ta T3 en specifik dag kan vara det dummaste jag någonsin läst.

”Synda”.. Jo du låter verkligen som en robust typ.

189 cm
128 kg
var det något mer fröken ville !!?
Sen tycker jag pundare som dig ska hålla sig ifrån AAS.
Finns inget som sabbar hjärtat som mycket som er livsstil.
Mina skattepengar ska gå till annat än eran missär som det alltid slutar i

Självklart gör det skillnad om du ökar ämnesomsättningen.
__________________
Senast redigerad av Gustav2adolf 2021-04-22 kl. 20:26.
Citera
2021-04-22, 20:23
  #639
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Då tycker vi olika.
Jag tycker snarare t3 är ett verktyg för att effektivisera en deff och krama ur det sista, inte värt att mixtra med sköldkörteln för att kunna äta lite extra en dag.
Då tar jag hellre och äter mindre dagen före eller efter, tränar lite hårdare eller whatever

Självklart är T3 ett verktyg för deffen. Ett kraftfullt sådant med om man har riktiga grejer.


Ja helt klart tycker vi olika. Jag ser verkligen inte vitsen med att mixtra med köldkörteln under en "längre" tid. Då kör jag hellre med cardio och drar ner på kcal. Lägg där till den ökade vilopulsen och dåliga sömnen man får av det. Det sliter på kroppen.
Lägger man sedan till den hämmande ämnesomsättningen efter så blir det i mina ögon aldrig värt det.

Jag har dock aldrig märkt av att ämnesomsättningen skulle varit sämre efter en dags användande.

Hur som alla gör som de vill
Citera
2021-04-22, 21:23
  #640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
189 cm
128 kg
var det något mer fröken ville !!?
Sen tycker jag pundare som dig ska hålla sig ifrån AAS.
Finns inget som sabbar hjärtat som mycket som er livsstil.
Mina skattepengar ska gå till annat än eran missär som det alltid slutar i

Självklart gör det skillnad om du ökar ämnesomsättningen.


Du kan absolut ingenting. Du är totalt värdelös. Det har inte funnits ett korn av värde i något av dina inlägg. Du har haft fel i allt du skrivit.

Dessutom så formulerar du dig som en kvinna.. Skriker tam snubbe om dig.

Skriv inte mer nu, du är pinsam på riktigt. Vänta du till julafton och ta några T3 istället för du ska ”synda lite”..
Citera
2021-04-23, 07:20
  #641
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Självklart är T3 ett verktyg för deffen. Ett kraftfullt sådant med om man har riktiga grejer.


Ja helt klart tycker vi olika. Jag ser verkligen inte vitsen med att mixtra med köldkörteln under en "längre" tid. Då kör jag hellre med cardio och drar ner på kcal. Lägg där till den ökade vilopulsen och dåliga sömnen man får av det. Det sliter på kroppen.
Lägger man sedan till den hämmande ämnesomsättningen efter så blir det i mina ögon aldrig värt det.

Jag har dock aldrig märkt av att ämnesomsättningen skulle varit sämre efter en dags användande.

Hur som alla gör som de vill

Det är ju just då vitsen kommer att mixtra med sköldkörteln, iom att under längre underskott nedregleras t4/t3
Och det är ju inget substitut för cardio och kalorirestriktion utan ett komplement, så att säga att hellre köra cardio och underskott blir ju fel, man begäret båda tre
Citera
2021-04-23, 17:01
  #642
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Det är ju just då vitsen kommer att mixtra med sköldkörteln, iom att under längre underskott nedregleras t4/t3
Och det är ju inget substitut för cardio och kalorirestriktion utan ett komplement, så att säga att hellre köra cardio och underskott blir ju fel, man begäret båda tre

Givetvis så tar inte alla som deffar T3 utan klarar sig bra ändå.
Hur som alla tycker olika
Citera
2021-04-23, 17:01
  #643
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Du kan absolut ingenting. Du är totalt värdelös. Det har inte funnits ett korn av värde i något av dina inlägg. Du har haft fel i allt du skrivit.

Dessutom så formulerar du dig som en kvinna.. Skriker tam snubbe om dig.

Skriv inte mer nu, du är pinsam på riktigt. Vänta du till julafton och ta några T3 istället för du ska ”synda lite”..

Så ja din pundare.
Vill du nått så är det bara fröken PM mig!
Citera
2021-04-23, 17:30
  #644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Givetvis så tar inte alla som deffar T3 utan klarar sig bra ändå.
Hur som alla tycker olika


Så jävla pinsamt att läsa när inga vill ha dina tips verkligen.. Du fyller verkligen inget syfte. Du är helt värdelös. Jag menar det verkligen.

Du har haft fel i precis allt.
Citera
2021-04-23, 21:14
  #645
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Så jävla pinsamt att läsa när inga vill ha dina tips verkligen.. Du fyller verkligen inget syfte. Du är helt värdelös. Jag menar det verkligen.

Du har haft fel i precis allt.

När en pundare som växlar mellan knark , AAS och andra hormonprepp och samtidigt sitter och spelar läcker, det är pinsamt.
Kan garantera att om svennebanan hade tillgång Liothyronin och visste om knepet med T3 så fyller det inlägg betydligt större syfte än till de få som kämpar ner mot 6% gränsen.

Och jag menar verkligen är man så helvetes dum så man mixtrar med AAS och knark borde man bara sitta ner och hålla käften.
__________________
Senast redigerad av Gustav2adolf 2021-04-23 kl. 21:28.
Citera
2021-04-23, 21:32
  #646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
När en pundare som växlar mellan knark , AAS och andra hormonprepp och samtidigt sitter och spelar läcker, det är pinsamt.
Kan garantera att om svennebanan hade tillgång Liothyronin och visste om knepet med T3 så fyller det inlägg betydligt större syfte än till de få som kämpar ner mot 6% gränsen.

Och jag menar verkligen är man så helvetes dum så man mixtrar med AAS och knark borde man bara sitta ner och hålla käften.


Du är totalt värdelös. Dina meningsuppbyggnader är bland de sämsta jag någonsin sett. Mycket stavfel och särskrivningar på enkla ord.

Du är inte påläst. Du besitter ingen kunskap. Du har inte skrivit ett enda bra inlägg. Du har haft fel i precis allting.

Jag tycker du skall äta lite T3 någon kommande dag du skall synda istället och sen sätta dig och mina BTC - som den losern du är.

Du är den som ofta blir utstött i sociala sammanhang va?
Citera
2021-04-24, 09:07
  #647
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Du är totalt värdelös. Dina meningsuppbyggnader är bland de sämsta jag någonsin sett. Mycket stavfel och särskrivningar på enkla ord.

Du är inte påläst. Du besitter ingen kunskap. Du har inte skrivit ett enda bra inlägg. Du har haft fel i precis allting.

Jag tycker du skall äta lite T3 någon kommande dag du skall synda istället och sen sätta dig och mina BTC - som den losern du är.

Du är den som ofta blir utstött i sociala sammanhang va?

Stämmer skriver rätt dåligt. Men är inte livrädd som dig som sitter och trycker bakom en data.
Men vi gör så här, vi slutar spamma sönder denna tråd och fortsätter i andra trådar och via PM
Citera
2021-04-28, 11:08
  #648
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Givetvis så tar inte alla som deffar T3 utan klarar sig bra ändå.
Hur som alla tycker olika

Givetvis, men varför säger du det till mig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback