Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-01-07, 23:33
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWasBornSixtySix
Jag har inte lyckats hitta någon bild på gamla Perkele MC's ryggmärke. Skulle vara kul och intressant att se hur deras märke såg ut. Har googlat utan reaultat. Nå väl, få ställa frågan till några äldre gubbar inom klubbvärlden.

Btw. Hassan greijen var ju kul på sitt sätt men tyckte att Sofia Hogs svarade bra. Många hade tappat tålamodet med en sådan aspirant, men inte han som svarade
Kolla Per-Olof Sännås böcker om BA och HA.
Citera
2017-01-07, 23:56
  #38
Medlem
tjenaretjenares avatar
Va det bara finnar med i Perkele?
Citera
2017-01-08, 12:20
  #39
Medlem
IWasBornSixtySixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huminten
Kolla Per-Olof Sännås böcker om BA och HA.
Bra tips. Det ska jag 👍
Citera
2017-01-08, 12:24
  #40
Medlem
IWasBornSixtySixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Va det bara finnar med i Perkele?
Jag har uppfattat det så, men jag kan ha fel.
Citera
2017-07-04, 15:32
  #41
Medlem
OlegZigvardauskass avatar
Vet inte varför man pratar om den klubben här då den knappast håller på med organiserad brottslighet... Men iallafall har Sofia Hogs alltid haft samma klubbstuga?
Citera
2017-07-04, 23:06
  #42
Medlem
IWasBornSixtySixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlegZigvardauskas
Vet inte varför man pratar om den klubben här då den knappast håller på med organiserad brottslighet... Men iallafall har Sofia Hogs alltid haft samma klubbstuga?
Bra kommentar. Det finns mängder av MC-klubbar som tas upp under organiserad brottslighet även om de håller inte på med kriminalitet.
Citera
2017-07-14, 17:26
  #43
Medlem
jimmythegents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlegZigvardauskas
Vet inte varför man pratar om den klubben här då den knappast håller på med organiserad brottslighet... Men iallafall har Sofia Hogs alltid haft samma klubbstuga?

Nja.Enligt deras hemsida så har dom väl flyttat åtminstone två gånger sedan dom drog igång. Som jag fattar det så håller dom till ute i Akalla nu för tiden. Kan ju inte vara någon höjdare att flytta ut i förorten om man hållit till innanför tullarna förut
__________________
Senast redigerad av jimmythegent 2017-07-14 kl. 17:30.
Citera
2017-07-18, 09:25
  #44
Medlem
rockenrolla666s avatar
Grym tråd! Nån som kommer ihåg Gorr MC från bajsberget?
Citera
2018-04-14, 01:39
  #45
Medlem
tjenaretjenares avatar
Vad hände med dem som var med i Stålsvin mc i Stockholm, någon hamnade i rödvitt väl?
Citera
2022-10-31, 00:26
  #46
Medlem
Sprutdeares avatar
någon som vet om blotsvens mc finns kvar i strängnäs?
Citera
2022-11-01, 23:25
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdeare
någon som vet om blotsvens mc finns kvar i strängnäs?

Japp, dom finns kvar.
Citera
2022-12-04, 00:16
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vad hände med dem som var med i Stålsvin mc i Stockholm, någon hamnade i rödvitt väl?


Yes men bara under en kort stund vart aldrig fullvärdig i dom röd vita men han var mycket omtyckt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback