Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-04-13, 16:02
  #1
Avstängd
Macke!s avatar
Tja jag och en polare hade tänkt att börja lite smått med doping! min kompis vill bli stor med mkt muskler, han är normalbyggd nu.
Jag är lite knubbig och vill bli rejält biffig! lite som paul Sr i american shoppers på tv!

vi har båda trännat lite grann men inget vrål seriöst! ingen av oss vill hålla på med spruter och sånt, helst oralt! vad tycker ni att vi ska köra med och så?
är det någon bra ide att köra med preparat?

jag skulle oxå kunna tänka mej att köra med typ effedrin då jag helst av allt vill minska i fettmassa.!

tacksam för svar!
Citera
2008-04-13, 16:08
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macke!
Tja jag och en polare hade tänkt att börja lite smått med doping! min kompis vill bli stor med mkt muskler, han är normalbyggd nu.
Jag är lite knubbig och vill bli rejält biffig! lite som paul Sr i american shoppers på tv!

vi har båda trännat lite grann men inget vrål seriöst! ingen av oss vill hålla på med spruter och sånt, helst oralt! vad tycker ni att vi ska köra med och så?
är det någon bra ide att köra med preparat?

jag skulle oxå kunna tänka mej att köra med typ effedrin då jag helst av allt vill minska i fettmassa.!

tacksam för svar!

Hur gamla är ni ?
Har ni inte kommit en bit in på de 20 så kura inte.

Ni behöver inte vara "vrål seriösa" men AAS är farliga grejer och har ni inte tränat regelbundet (2-3gr /v) i ett par år iaf så är det inget att satsa på.

Skulle tro att effedrin inte är något för dej. Prova att köra lite kondition iaf 2ggr per vecka och äta lite mindre så kommer din vikt att sjunka (fett). Att öka mängden protein och dra ner på alla snabba kolisar är ett annat bra sätt.
Citera
2008-04-13, 16:09
  #3
Avstängd
rollebolles avatar
Ålder, längd och vikt? Viktigt att du är ärlig, eftersom att det spelar en avgörande roll.
Citera
2008-04-13, 16:09
  #4
Medlem
Ut och spring tjockis!
Citera
2008-04-17, 16:12
  #5
Avstängd
Macke!s avatar
jag är 175 lång typ och väger ca 85..
Citera
2008-04-17, 16:36
  #6
Medlem
Mystiqes avatar
Åldern också!!
Citera
2008-04-17, 18:11
  #7
Medlem
Jacksatans avatar
Men lär er träna först så ni har nån grund att stå på. Hur hade du tänkt behålla musklerna efteråt ifall du inte har nåt vett om träning?
Citera
2008-04-17, 22:36
  #8
Avstängd
rollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacksatan
Men lär er träna först så ni har nån grund att stå på. Hur hade du tänkt behålla musklerna efteråt ifall du inte har nåt vett om träning?

De vill ju bara ha muskler under sommaren Det är lugnt!
Citera
2008-04-17, 22:37
  #9
Medlem
danne_00s avatar
Altså dom är ju såklart inte tjugo , om inte ens 18år , kolla på hur dom skriver ner allting och hur dom resonerar. åh fy sjutton vilka jävla n0bs
Citera
2008-04-17, 22:46
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne_00
Altså dom är ju såklart inte tjugo , om inte ens 18år , kolla på hur dom skriver ner allting och hur dom resonerar. åh fy sjutton vilka jävla n0bs

Citera
2008-04-17, 22:46
  #11
Avstängd
rollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne_00
Altså dom är ju såklart inte tjugo , om inte ens 18år , kolla på hur dom skriver ner allting och hur dom resonerar. åh fy sjutton vilka jävla n0bs

Kasta inte sten i glashus, min vän.
Citera
2008-04-17, 22:48
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Kasta inte sten i glashus, min vän.
Hehe andra gången på kort tid han får höra det. första var från mig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback