Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-06-09, 10:00
  #25
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Förmodligen en som går och tror på alla konspirationer han kommer över och vill varna folk.
Sicken hjälte haha!

Men om det nu är så att regeringsmän skulle mörda folk som vet sanningen, och inte får ut budskapet mer än här på FB?
Hur var det med Palme och de berörda i den härvan?
Har man en gång makten, kan man alltså fortsätta och spinna på det, vilket innebär intriger m.m.
Citera
2009-06-11, 08:28
  #26
Medlem
Benzo_Manns avatar
Kan du inte scanna in det och lägga upp?
Citera
2009-06-22, 16:51
  #27
Avstängd
Alldeles nyss fick jag också detta skumma brev. Bor i umeå.

Kollade snabbt genom titthålet för att se vad det var för filur. Såg bara det var nån ganska kort mullig person i säckiga kläder och mörkt krulligt halvlångt hår.

Hade jag tittat vad som egentligen stod först hade jag nog öppnat dörren och frågat vem han var. Men när jag väl läste det hade filuren dragit vidare.

Kul text iaf

Kanske scannar in det senare om jag orkar.
Citera
2009-06-26, 01:09
  #28
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MADEofSTONE
Tja!
Har fått ett maskinskrivet konspirationsbrev hem istoppat mitt brevinkast.
Står typ att jag blivit utvald att få veta sanningen om Sveriges tillstånd.
Sverige styrs i själva verket sen 1996 av en diktatorisk skuggregering som kontrolerar media, polis etc. De har infört en censur och varje försök att slå ner sanningen om denna regering tystas ner. Regeringen håller tydligen på att sälja ut företag för egen vinning. Diverse kupp-försök har inträffat där människor dödats vilka beskrivs i brevet.
Intressant brev fast lite ´jobbigt att läsa verkar "free-stajlat" fram på en skrivmaskin. Undrar dock varför jag blivit utvald att veta sanningen?
Nån som fått likadana brev eller vet ngt om bakgrunden till dessa teorier?
Antagligen svävar jag nu i livsfara efter att offentlig gjort dessa teorier (stod nått sånt i brevet)...

Skuggregeringar som kontroller media och annat dyl. åter lite för USA-inspirerat, köper inte det, sorry!
Citera
2009-06-26, 01:10
  #29
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann
Kan du inte scanna in det och lägga upp?

Precis, varför inte scanna in det eller plåta brevet?
Citera
2009-07-02, 02:42
  #30
Medlem
Wobins avatar
Jag har sett honom on the road, han åker runt i en militärfärgad moppe med hytt och litet flak som han har alla brev på.
Detta var i Örebro län för ett par år sedan, har även hört av min far som jobbar som lastbilschaufför att han har sett honom på lite olika ställen i landet.

Har tyvärr ingen bild.
Citera
2009-07-03, 01:06
  #31
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wobin
Jag har sett honom on the road, han åker runt i en militärfärgad moppe med hytt och litet flak som han har alla brev på.
Detta var i Örebro län för ett par år sedan, har även hört av min far som jobbar som lastbilschaufför att han har sett honom på lite olika ställen i landet.

Har tyvärr ingen bild.
Låter lite som Rolf Peter Andersson. Kan det vara denne lille filur, måntro?
Citera
2009-07-10, 15:20
  #32
Medlem
Fick också ett sådant brev...har ingen scanner, men väl en halvrisig digitalkamera!

Jag bor 40 mil från Stockholm...

http://localhostr.com/files/702ce3/DSC04801.jpg
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback