Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-13, 13:57
  #1
Medlem
glockengolds avatar
Hej, tänkte dra igång med en susta-kur men ångrade mig efter första injektionen av 250mg/ml. Fick nämligen reda på att jag fått nytt jobb och att jobbet jag ska börja på om ett par månader kräver utförliga drogtester.
nu har jag alltså ett par frågor till folk som kan svara och inte komma med moralpredikningar.

1: märker kroppen av endast 250mg och hinner man sabba sin egen produktion på något sätt efter bara en injektion?

2: Om jag börjar jobbet om 2 månader, sitter det då fortfarande kvar så pass mycket att det syns i ett test?

tack för seriösa svar, vet att dom kan vara svåra att svara på men försök iaf.

mvh /GG
Citera
2008-04-13, 14:00
  #2
Avstängd
rollebolles avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=506140

:\
Citera
2008-04-13, 14:02
  #3
Medlem
Tvivlar på att du skulle bygga dig så stor så de överväger det större provet som innefattar doping. Det kostar extra.

Vissa kemiska reaktioner kommer du självklart få, men svårt att tro att du ens kommer märka av det.

Om 2 månader börjar du ditt nya jobb, det kommer sannolikt inte att synas vid ett ev. test. Speciellt eftersom jag inte tror att de kommer göra test direkt, å knappast dopingdelen.

Inga moralpredikningar, annars hade du fått några

Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
Hej, tänkte dra igång med en susta-kur men ångrade mig efter första injektionen av 250mg/ml. Fick nämligen reda på att jag fått nytt jobb och att jobbet jag ska börja på om ett par månader kräver utförliga drogtester.
nu har jag alltså ett par frågor till folk som kan svara och inte komma med moralpredikningar.


1: märker kroppen av endast 250mg och hinner man sabba sin egen produktion på något sätt efter bara en injektion?

2: Om jag börjar jobbet om 2 månader, sitter det då fortfarande kvar så pass mycket att det syns i ett test?

tack för seriösa svar, vet att dom kan vara svåra att svara på men försök iaf.

mvh /GG
__________________
Senast redigerad av mr_ego 2008-04-13 kl. 14:08.
Citera
2008-04-13, 14:12
  #4
Medlem
glockengolds avatar
tack rollebolle för svar på fråga 2... men vad säger du om fråga ett då?
och tack mr_ego för bra svar.
Citera
2008-04-13, 14:23
  #5
Avstängd
rollebolles avatar
Tvivlar starkt på att man sabbar produktionen efter en injektion något nämnevärt. Men, det är bara en ren gissning från min sida.
Citera
2008-04-13, 15:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Tvivlar starkt på att man sabbar produktionen efter en injektion något nämnevärt. Men, det är bara en ren gissning från min sida.
Nämnvärt och nämnvärt.
1susta ska ju vara nog för att ersätta egen proden i 3veckor så nog kommer det märkas. Men du blir ju inte helt nedstängd som du skulle bli om du körde ytterliggare 3-4 injektioner och du borde återhämta dej ganska snabbt utan någon hjälp.
Citera
2008-04-13, 15:57
  #7
Avstängd
rollebolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickbutt
Nämnvärt och nämnvärt.
1susta ska ju vara nog för att ersätta egen proden i 3veckor så nog kommer det märkas. Men du blir ju inte helt nedstängd som du skulle bli om du körde ytterliggare 3-4 injektioner och du borde återhämta dej ganska snabbt utan någon hjälp.

Så kan man också tänka =) Som sagt, en ren gissning från min sida. Är med 99% säkerhet fel dessutom (det var därför jag försökte undvika att svara på frågan ).
Citera
2008-04-13, 16:03
  #8
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Tvivlar starkt på att man sabbar produktionen efter en injektion något nämnevärt. Men, det är bara en ren gissning från min sida.

säg inte det decanoate estern sitter i och ger effekt i 4v
Citera
2008-04-13, 16:46
  #9
Medlem
glockengolds avatar
tror ni att jag behöver skjuta till med någon nolva och i så fall när, eller tror ni att det går bra utan?
Citera
2008-04-13, 17:37
  #10
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
tror ni att jag behöver skjuta till med någon nolva och i så fall när, eller tror ni att det går bra utan?

om det känns att du behöver det så kan du slänga in lite nolva 3v efter sista sticket(det ända sticket i ditt fall).
Citera
2008-04-14, 17:34
  #11
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
Hej, tänkte dra igång med en susta-kur men ångrade mig efter första injektionen av 250mg/ml. Fick nämligen reda på att jag fått nytt jobb och att jobbet jag ska börja på om ett par månader kräver utförliga drogtester.
nu har jag alltså ett par frågor till folk som kan svara och inte komma med moralpredikningar.

1: märker kroppen av endast 250mg och hinner man sabba sin egen produktion på något sätt efter bara en injektion?

2: Om jag börjar jobbet om 2 månader, sitter det då fortfarande kvar så pass mycket att det syns i ett test?

tack för seriösa svar, vet att dom kan vara svåra att svara på men försök iaf.

mvh /GG

Du behöver inte oroa dig.
Vid läkarbesök ang nyanställning,så kollar de ENDAST efter opiater.Visst de kollar även äggviteämnen och utifall du har diabetes.
Men de kollar inte efter AAS,då detta kostar väldigt mycket pengar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback