Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-12, 18:44
  #1
Medlem
Jaaaas avatar
Hej jag tog 0,6 mg subutex två gånger i natt en gång kl 8 på kvällen(igår) och en gång kl 12 (midnatt) har tänkt supa snart är det lugnt (inte jättemycket men ett antal öl ?

Postar här då jag behöver snabba svar .
2008-04-12, 19:11
  #2
Medlem
Promo._s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Hej jag tog 0,6 mg subutex två gånger i natt en gång kl 8 på kvällen(igår) och en gång kl 12 (midnatt) har tänkt supa snart är det lugnt (inte jättemycket men ett antal öl ?

Postar här då jag behöver snabba svar .

Det ska nog vara rätt lugnt. Brukar dricka en del under opiatrusen, har haft det jobbigt en gång då jag fick rätt svårt att andas, men då slutade jag dricka och drog ut på en promenad, vilket gjorde susen.

Du får ta det lugnt och känna efter när du dricker. Märker du att det börjar bli jobbigt att andas, eller hålla dig vaken så ska du nog sluta dricka och ta det lugnt.

Jag drack så sent som igår på 4mg Sub. Drack en si så där 10-15 starköl på det utan problem. Blev bara fullare än vanligt...

Men som sagt, ta det lugnt och känn efter så ska det nog bra.
2008-04-13, 08:27
  #3
Medlem
rikoes avatar
Vet inte hur det är på sub... Men jag har provat supa på 50mg metadon utan problem, men jag varnar dig när baksmällan på alkoholen kommer blir det fanemej inte kul, allvarligt talat har jag aldrig varit med om illMÅENDE
2009-06-11, 22:01
  #4
Medlem
okejkuls avatar
___________________________________________

Jag skriver här med, onödigt o starta nytråd, men igår snortade jag ungefär 3mg sub, från klockan 17.00 på dagen och klockan 04.00 tog jag sista linan, och imon är det studenten då, hade tänkt o dricka rätt mkt, men jag är lite nojig då jag har lungproblem om subet inte gått ur ännu när jag börjar dricka imonbitti, hur ska jag göra? skippa alkoholen imon eller är de o köra på? tack för svar
2009-06-12, 01:34
  #5
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkul
___________________________________________

Jag skriver här med, onödigt o starta nytråd, men igår snortade jag ungefär 3mg sub, från klockan 17.00 på dagen och klockan 04.00 tog jag sista linan, och imon är det studenten då, hade tänkt o dricka rätt mkt, men jag är lite nojig då jag har lungproblem om subet inte gått ur ännu när jag börjar dricka imonbitti, hur ska jag göra? skippa alkoholen imon eller är de o köra på? tack för svar

Vill minnas att sub har en halveringstid på 37 timmar. Själv blandar jag aldrig opiater/opioder med alkohol och dricker inte ofta alkohol heller så vågar tyvärr inte svara på det. Men tänkte iallafall upplysa om halveringstiden.
2018-03-29, 20:05
  #6
Medlem
Sebastianos avatar
Tja - snortade 8mg sub igår øver dagen och samma idag.
Tycker det var en jävla udda drog tycker inte jag vart så bäng på 1-2 mg mest dålig i kroppen och trött.

Verkar som andra folk på forum snackar om typ 0.5 0.6 etc

Hur illa är det där med alkohol, vet att haöveribgatiden är lång och dosen kanske röknas som hög för en nybörjare, fått i mig 16mg över kanske 36h

Tänkte ett glas nede på hörnan en liten whiskey eller liten öl bara, detta för o pröva få ut lite effekt.
Risken att dö här på en liten öl måtste väl vara jävla liten?
2018-03-29, 21:34
  #7
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) "Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html /låst

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback