• 2
  • 3
2000-07-24, 01:01
Medlem
Nazister v/s anarkister

Vad är det för godbit som döljer sig bakom "Thunder" egentligen? Jag giller glidninge från svenska till engelska när han har jobbat upp sig lite.
Är det någon som har en analys?
Citera
2000-08-02, 11:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Nazister v/s anarkister

Jag gillar Thunder på ngt sätt...han är missnöjd och det kan jag förstå.

Vad korkade en del människor är här inne. Vi måste få ett slut på våldet och det får vi inte genom att hänga ut nazister i tidningarna.

Att bara nazister skulle ägna sig åt våld mot sina politiska antagonister är ju rent nonsens.

När vi senast hade ett mord från vänstersidan kan jag inte svara på...men det var visst ngn Anders Gustavsson som dog vid Fryshuset för några år sedan.

Hur kan man slå ihjäl en annan människa?
Citera
2000-08-12, 13:00
Nazister v/s anarkister

Att ens jämföra razister och anarkister....
Många är rädda för nazister, men vem är egentligen rädda för anarkister, förutom politiker och några stackare som fixar fram kött, sexfilmer och pälsar.
Dessutom ryktas det att snubben vid fryshuset blev dödad av sina egna.

FvÅ
Citera
2001-05-25, 17:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Nazister v/s anarkister

djävla idioter.
anarkism är en ideologi som kämpar för alla individers likaberättigande, nazism är en ideologi som kämpar för enbart sig själva.
rätt stor skillnad.
kvällstidningarna tycker absolut _inte_ om anarkister, snarare tvärtom. jag ser bra mycket mer skriverier om anarkister än nazister... kanske inser de att nazister inte är något hot mot dem (journalister är till 90% vita övre medelklassheteros), medans anarkister vill jämna alla auktoriteter med marken.
ni kan bara hålla käft, för ni har fel, och vet inget.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in