Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-04-13, 02:37
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Hur hade man själv reagerat om man varit den förälder som sett sitt barn peka ut pedofilen?
Antagligen hade det blivit bärsärkeri för hela slanten...

2 år i fängelse är alldeles för mjukt straff för ett sådant brott. Dessutom, hur ska fanskapet kunna betala skadestånd när han utvisas?
Egentligen skulle han få sälja röv i fängelset för att dra ihop till skadeståndet.

Eller så får han spendera dom 2 åren i Irakiskt fängelse. Tror dom blir väldigt glada när dom hör vad han gjort med den unga killen. Man kan ju hoppas att han får en likvärdig behandling på det svenska fängelset.
Citera
2008-04-13, 18:57
  #26
Medlem
Grabben ?r barn till morsans v?n. Han ?r 13 ?r...Det ?r bara f?r j?vligt... ?cklet var utl?ndsk ja. Grabben ?r svensk... Han fick tydligen 160 lakan, svag tr?st men hade blivit urf?rbanad om det vari mindre.
M? svinet f?r i helvete komma till en riktigt hemsk avdelning, d?r f?ngarna g?r som dom villl...
Citera
2008-04-13, 20:20
  #27
Medlem
Skamanders avatar
Ett peddo i s.k. utanförskap uppenbarligen. Hade han varit lite mer insatt i svenska förhållanden så hade hade han vetat att med ett RFSL-medlemskap i näven+ lite strategiskt tårskvättande inför skranket så hade han kommit undan med villkorligt och sluppit både skadestånd och utvisning.
Citera
2008-04-14, 10:27
  #28
Medlem
hm...kanske kan skaffa fram namnet på karln rent av
Citera
2008-04-14, 11:49
  #29
Avstängd
Rentokillers avatar
Nämen vad i helvete är det här?

Killen var ju förfan 13år, hade han något sorts handikapp eller?
Hade någon försökt tvinga sig till något med mig när jag var 13 så hade hela tåget hört det, hade skrikit, svingat och bitit.
Citera
2008-04-14, 20:51
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rentokiller
Nämen vad i helvete är det här?

Killen var ju förfan 13år, hade han något sorts handikapp eller?
Hade någon försökt tvinga sig till något med mig när jag var 13 så hade hela tåget hört det, hade skrikit, svingat och bitit.
Blyg o tillbackadragen skulle jag vilja beskriva honom som, absolut inget handikapp!! Nu var det ju inte du som stog där, alla olika.
Citera
2008-04-14, 21:03
  #31
Medlem
buffalos avatar
Våldtäktsmännen blir bara modigare och modigare, samtidigt fom folk bryr sig mindre och mindre... Snart får vi väl se våldtäkter på öppna gator.
Sannerligen ingen bra utveckling.
Citera
2008-04-14, 22:05
  #32
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Undrar hur man själv hade reagerat om man blivit vittne till något liknande?
Det borde ju märkas om någon försöker släpa in en pojke på en toalett? Kan ju knappast varit så att han gick med frivilligt?

Det finns inte något straff som är hårt nog när det gäller dem som ger sig på barn!

Inte när förövaren är arab/neger, tyvärr.
Hade däremot offret varit det, så hade det blivit ett "hatbrott" och straffet hade blivit hårdare.

Mycket märkligt fall dessutom, eftersom homosexualitet inte förekommer i muslimska länder....
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback