Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-08-19, 01:06
  #73
Medlem
Indiskt 3 gånger i veckan, hamburgare 1 gång i veckan. Resten hemlagat.
Citera
2015-09-13, 19:19
  #74
Medlem
Pizza är inte precis rena giftet som många verkar tro. Äta vitt bröd med sylt och massa skit varje dag till frukost är värre än att äta cleant och sedan köra en pizza en gång i veckan. Så jag kör iallafall. Äter cleant under hela veckan sen blir det en pizza eller en kebabtallrik varje fredag och det är inga problem alls tycker jag.
Citera
2015-09-14, 03:08
  #75
Medlem
Crumbzzzs avatar
Två pizzor i veckan, kanske en gång Thai och möjligen en veggoburgare på det. Typ så.
Citera
2017-09-12, 18:05
  #76
Medlem
Möjligtvis Max/McDonalds 1 gång i veckan.
Citera
2017-09-12, 18:54
  #77
Medlem
pizza eller kebab eller kinamat en gång i månaden
resten lagas hemlagat, jag bor i kiosken för en Hassanreferens.
Citera
2018-12-02, 00:05
  #78
Medlem
Precis börjat laga mat nu i höst, innan det har jag beställt hem mat från onlinepizza eller foodora varje dag till lunch och middag i flera års tid. Upptäckte hur mycket pengar jag tjänade när jag hittade den fantastiska appen mathem. Haha, thanks god för hemleverans och smidiga tjänster!
Citera
2018-12-02, 10:39
  #79
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Precis börjat laga mat nu i höst, innan det har jag beställt hem mat från onlinepizza eller foodora varje dag till lunch och middag i flera års tid. Upptäckte hur mycket pengar jag tjänade när jag hittade den fantastiska appen mathem. Haha, thanks god för hemleverans och smidiga tjänster!

Då kommer du också inse hur mycket mer du tjänar om du skippar mellanhanden mathem och istället storhandlar en gång/vecka, gör matlådor till jobbet etc. Inte så krångligt som det låter...
Citera
2018-12-02, 11:11
  #80
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Då kommer du också inse hur mycket mer du tjänar om du skippar mellanhanden mathem och istället storhandlar en gång/vecka, gör matlådor till jobbet etc. Inte så krångligt som det låter...

Jag tänkte exakt samma.

Börja storhandla på t.ex Willys så blir det verkligen stora besparingar jämfört med skiten som finns på OnlinePizza och liknande.
Citera
2018-12-02, 11:13
  #81
Medlem
Blir väl i snitt snabbmat 2 gånger i veckan.
Citera
2018-12-02, 12:07
  #82
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Mycket sällan, då jag ej vill äta smutsen från andras händer och munnar.
Citera
2018-12-04, 20:46
  #83
Medlem
Jag och min 71-åriga mamma brukar dela på en hämt-pizza en gång i veckan. En handfull gånger per år slår jag till på stort och köper en kebab-tallrik med pommes (enorm portion så jag måste ta en liten paus om jag ska äta upp hela).
Citera
2018-12-20, 11:44
  #84
Medlem
RZLAs avatar
Det blir nog en gång i veckan, ibland kanske två.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback