Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Vilka vi är är lite oklart, och vilket som är vårt jobb, men ditt misstag är att du ser Sverige som en isolerad enhet och inte som en del av en planet. Ditt resonemang haltar därför. Mänskligheten är in te på väg att dö ut, samhällsförändringar av det här slaget är naturliga och nödvändiga.
Nej jag ser sverige som ett land tillhörande det svenska folket och jag pratar inte om att mänskligheten skall dö ut. Jag pratar om att ni feminister bär ansvaret för att sverige och det ariska folk som lever där håller på och dö ut på grund av er sjuka ideologi och era sjuka handlingar.
Jag vill poängtera en sak som du verkar ha fått om bakfoten: Du verkar se mig som någon slags rasist? Så är inte fallet, många av de som kommit hit har all rätt att vara och leva här och vi skall hjälpa i den mån vi kan men att skänka bort och utradera sig själv är inte friskt.
Citat:
Skulle det vara lagligt eller bedömas mildare att köpa sex, jag fattar inte riktigt? Det är inte det mest kontroversiellea jag har hört men däremot förstår jag inte vad vi skulle uppnå med det. Fast jag kanske missförstår.
Jag förstår att du har svårt att se allvaret i detta. Du tycker naturligtvis att det är mer ok att förbereda ett mord eller annat grovt brott än att köpa sex?
Vad som helst är ok bara inte det går emot dina sjuka feministiska vanföreställningar som din mamma drillat dig med sedan barnsben likt en kommunist-ungdom i det forna sovjet?
Citat:
Vad har detta med något att göra, nej de flesta som inte är knarkare skulle nog dra sig för att skaffa barn med ett sprutluder, eller en heroinist över huvudtaget. "skulle ha visat vem som är vad"? Du menar att kvinnor för göra som de vill men om de ligger för mycket så är de horor och då vill killarna inte ha dem? tur att du har fel, för det låter rätt horribelt. Ett bra exempel på att kvinnor inte har samma möjligheter som män utan blir bedömda utifrån sitt kön före sina handlingar i en helt annan utsträckning än män.
Du har uppenbarligen inte en aning om hur många killar som bara lagt ner en tilltänkt kärlek när de fått reda på vilket billigt luder det är de kärat ner sig i och inte ens brytt sig om att försöka (och nej jag pratar inte bara om mina egna erfarenheter här utan ett mångårigt iakttagande). Skulle det finnas en sexual-historik som gick att kolla upp skulle nog en del kvinnor bli uträknade som barnaföderskor ja.
Citat:
Det är åtminstone mer korrekt.
Det förstår väl jag att du försöker dig på en sarkasm här, men det är ett vedertaget språkligt grepp för att visa att någon lagt orden i munnen på en att säga "det var du och inte jag som sa det".
Det är ingen sarkasm. Det är sanningen, den kommer ikapp även dig. Sanningen segrar alltid.
Citat:
Och när såg det ut på det viset?
Innan feminism infördes och vårt icke-svenskägda kapital hakade på detta då de såg att det fanns grova pengar att tjäna.