Citat:
Ursprungligen postat av Ascendenten
Dels är kvinnor inte i en sådan maktposition att vi ensamma kan ta ansvar för hela invandringspolitiken och dels är vita svenska män dem som begår flest övergrepp gentemot kvinnor. Tro det eller ej. Men det är sant.
Det är fler män än kvinnor som röstar på SD, enda rimliga alternativet till att vilja stoppa den faktorn som gör att ni löper större risk för våldtäkt. ni röstar i större utsrtöcknig på vänster som talar med kluvna tungor om hur hemska män är som slår er och inte ger er vd-jobb men hur fint det är med muslimer som som har en bättre kultur och familjesammanhållning(hatade inte ni familjeidealet?) än svenskar.
Citat:
De kvinnor som söker skydd på kvinnojourer för att de blivit misshandlade eller våldtagna eller utsatta för incest visar att svenska män är lika benägna att utöva makt gentemot kvinnor som utländska.
Källa tack. Jag har för mig att invandrarkvinnor på såna där jourer var överrepresenterade enligt nått jag läste på detta forum. Sen att svenska kvinnor har lättare att ta till utomstående hjälp än muslimkvinnor förvansakr bilden. De ställena visar nog knappast hur det ser ut i verkligheten. En invandrarman kan behandla sin fru illa mycket öppnare än en svensk man kan då det är mer tillåtet.
Citat:
Du menar väl inte att våld mot kvinnor inte fanns innan invandrare kom hit?
Nej, då skulle jag låta desperat, tyävr är det nu du som antagit den rollen genom att fråga mig något så dumt. Klart det fanns, men 5 myror är fler än 4 elefanter. Antalet misshandlade och våldtagna kvinnor har skjutit i höjden sen sverige var blattefritt.