Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-05-01, 18:59
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
Okej, surt. Ska man driva en verksamhet kan man inte bete sig sådär.
Jag antar att han tog 400:- och internetsidan 150:- för samma spel, vart lite fel där?


Nej, på internet tog han 400 för spelet, och i hans affär tog han 150. Äru me?
Citera
2008-05-04, 13:20
  #26
Medlem
yantras avatar
Gamereplay.se är mycket bra sida där jag brukar köpa spel till min ps-1
Citera
2008-05-07, 11:01
  #27
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puzznic
Nej jag är ledsen, dom skojar inte...Han som jobbar där är helt sjuk i huvudet. Sätter överpriser på allt. Dom sålde ett Majoras Mask collectors edition för 10.000:-. Otrevlig är han också. Men finns många andra som jobbar där som är väldigt trevliga dock

Om det är Gameshop i Solna ni snackar om så borde det fortfarande vara samma ägare där som för typ tio år sedan i Mörby Centrum. Tänkte byta in ett Resident Evil Dir-Cut till PSX där och fick en ynka tia för spelet sa han, var omöjligt att byta in där då dem alltid gav några få spänn i utbyte och tog överpriser på allt annat. Om det är en arab som jobbar kvar där så är det samma jävel jag hade problem med förut.
Citera
2008-11-06, 15:23
  #28
Medlem
wilcores avatar
somsagt så är tradera mycket bra, jag har hittat många guldkorn där för billiga priser. för er som gillar Final Fantasy IX så finns den på webhallen (helt ny, ej beg): http://www.webhallen.com/prod.php?id=2979
Citera
2009-03-15, 20:53
  #29
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
Grejen är det att jag inte har chippat skiten!
lite offt. Vad kan du kosta o chippa den i dags lägeT?
Min brorsa har ett ps1 och såvitt jag vet är det ej chippat, tankade Silent Hill, brände på skiva, startade -funkade perfa!
Citera
2009-03-15, 21:44
  #30
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
Hej hej,

PSX är väl tillräckligt retro nu, så jag tror att jag har hamnat rätt.

Nu är det inte bara att knalla till närmsta El-giganten eller Siba för att få tag på ett playstation 1-spel. Tänkte damma av konsollen och köpa några godingar.

Så var köper ni era spel? Har ej chippat den så att importera spelen går inte.

Helst billigt, bra och en butik i Stockholm Kom gärna med andra förslag

JJ-



Kapten krok finns i Stockholm. Jag vete fan vart bara. www.kaptenkrok.se Grymt bra retrospels butik, massor av konsoller och spel...
Citera
2009-05-03, 13:29
  #31
Medlem
fisk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Kapten krok finns i Stockholm. Jag vete fan vart bara. www.kaptenkrok.se Grymt bra retrospels butik, massor av konsoller och spel...

Vad jag kan se på adressen på deras hemsida så ligger butiken i Göteborg, hittar inget om någon butik i Stockholm där.
Citera
2013-05-14, 16:20
  #32
Medlem
MyNameIsBenzs avatar
Köpte nyss ett ps1 men spelet är ju sjukt dyra!!
Citera
2013-05-25, 14:55
  #33
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsBenz
Köpte nyss ett ps1 men spelet är ju sjukt dyra!!

Kolla in begagnat på amazon.co.uk.
Citera
2013-06-17, 15:11
  #34
Medlem
TheJackets avatar
Bor man i gbg är Mynt & musik ett bra tips! inte dyra heller!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback