Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2008-08-18, 21:26
  #61
Medlem
EC står det för Evil Crew? Vad säger så fall dina "bröder" om att du hade valt bort dom för ett annat gäng?
Citera
2008-08-18, 21:29
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
EC står det för Evil Crew? Vad säger så fall dina "bröder" om att du hade valt bort dom för ett annat gäng?

EC Betyder för mig East Coast din dumma fan.
Citera
2008-08-18, 22:32
  #63
Medlem
kid of hariths avatar
Hade valt att gå med i den så kallade "Familjen" i Borlänge, Dalarna. Herregud hur koolt hade inte det varit?.

De har tydligen enligt vissa rykten smiskat upp OG, HA, you name it, i tidigare knarkrevirs-konflikter, som de som brukligt är numera löste som karlar genom så kallad "Kumite". Alltså underjordiska dödskamper man mot man. Vissa hävdar att det handlade om fusk från familjens sida, andra menar att det handlade om rena läggmatcher från OG och HA's sida av krasst ekonomiska skäl, men jag tror så klart på daladrängarnas erkända förmåga när det kommer till kinesisk boxning.

Som arbetsuppgift så hade jag helst sålt tjack och andra smuggelvaror typ cigg och gett folk däng.

Alternativt så hade jag nog valt nåt gäng med förgreningar till Höga kusten, Tobago eller Schwarzwald i Tyskland. De Hårda grabbarna helt klart, inget jävla dalt tack.
Citera
2008-08-19, 13:45
  #64
Medlem
ChristianXs avatar
Oneliners raderade.

/Mod
Citera
2008-10-09, 04:25
  #65
Medlem
smarten34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kid of harith
Hade valt att gå med i den så kallade "Familjen" i Borlänge, Dalarna. Herregud hur koolt hade inte det varit?.

De har tydligen enligt vissa rykten smiskat upp OG, HA, you name it, i tidigare knarkrevirs-konflikter, som de som brukligt är numera löste som karlar genom så kallad "Kumite". Alltså underjordiska dödskamper man mot man. Vissa hävdar att det handlade om fusk från familjens sida, andra menar att det handlade om rena läggmatcher från OG och HA's sida av krasst ekonomiska skäl, men jag tror så klart på daladrängarnas erkända förmåga när det kommer till kinesisk boxning.

Som arbetsuppgift så hade jag helst sålt tjack och andra smuggelvaror typ cigg och gett folk däng.

Alternativt så hade jag nog valt nåt gäng med förgreningar till Höga kusten, Tobago eller Schwarzwald i Tyskland. De Hårda grabbarna helt klart, inget jävla dalt tack.


ja familjen är inte att leka med
träffade några av grabbarna i fagersta ett år under en våryra, riktigt trevliga måste jag faktiskt säga

mitt val skulle nog bli att gå med i yakuzan, mycket propert klädda grabbar som tänker på sin offentliga profil och som rent ut sagt styr landet och inte kan bli rörda av myndigheterna.
Citera
2008-10-09, 04:50
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kid of harith
Hade valt att gå med i den så kallade "Familjen" i Borlänge, Dalarna. Herregud hur koolt hade inte det varit?.

De har tydligen enligt vissa rykten smiskat upp OG, HA, you name it, i tidigare knarkrevirs-konflikter, som de som brukligt är numera löste som karlar genom så kallad "Kumite". Alltså underjordiska dödskamper man mot man. Vissa hävdar att det handlade om fusk från familjens sida, andra menar att det handlade om rena läggmatcher från OG och HA's sida av krasst ekonomiska skäl, men jag tror så klart på daladrängarnas erkända förmåga när det kommer till kinesisk boxning.

Som arbetsuppgift så hade jag helst sålt tjack och andra smuggelvaror typ cigg och gett folk däng.

Alternativt så hade jag nog valt nåt gäng med förgreningar till Höga kusten, Tobago eller Schwarzwald i Tyskland. De Hårda grabbarna helt klart, inget jävla dalt tack.






Vakna du sen eller?
Citera
2008-10-09, 07:16
  #67
Medlem
slbussenones avatar
Skulle helt klart valt O.G för deras bra regler och gemenskapen inte många gäng som funkar eller är uppbyggd som O.G i sverige dom kommer gå långt!
Citera
2008-10-09, 10:11
  #68
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kid of harith
Hade valt att gå med i den så kallade "Familjen" i Borlänge, Dalarna. Herregud hur koolt hade inte det varit?.

De har tydligen enligt vissa rykten smiskat upp OG, HA, you name it, i tidigare knarkrevirs-konflikter, som de som brukligt är numera löste som karlar genom så kallad "Kumite". Alltså underjordiska dödskamper man mot man. Vissa hävdar att det handlade om fusk från familjens sida, andra menar att det handlade om rena läggmatcher från OG och HA's sida av krasst ekonomiska skäl, men jag tror så klart på daladrängarnas erkända förmåga när det kommer till kinesisk boxning.

Som arbetsuppgift så hade jag helst sålt tjack och andra smuggelvaror typ cigg och gett folk däng.

Alternativt så hade jag nog valt nåt gäng med förgreningar till Höga kusten, Tobago eller Schwarzwald i Tyskland. De Hårda grabbarna helt klart, inget jävla dalt tack.
Väx upp din dåre...
Citera
2008-10-13, 04:32
  #69
Medlem
smarten34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slbussenone
Skulle helt klart valt O.G för deras bra regler och gemenskapen inte många gäng som funkar eller är uppbyggd som O.G i sverige dom kommer gå långt!


ja OG har riktigt bra regler måste jag säga.
då vet man iaf att det inte är en massa avdankade pundare man ska lita på.
Citera
2008-10-13, 12:11
  #70
Medlem
rapport88s avatar
Jag hade valt HA, jag tycker att deras dödskalle är mycket tuffare än Bandidos tjocka mexican
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback