Intressant om det är KW. Mannen bakom "Victoria-dagen". När han var hyfsad fotbollsspelare på 1970-talet stavade han f ö namnet "Kai", avdelningen viktiga fakta.
(Tänkte egentligen skriva ett längre inlägg, men jag svarar inte mer ingående på dumma frågor)
Ännu en som tror sig veta saker och ting men som inte har något på fötterna eftersom personen har tagit ett namn rakt ur luften. Du får allt styrka ditt påstående om man inte ska ta det med annat än en rejäl snöskopa salt.
Se där, du kan ju skriva. Trodde inte det efter ditt alltför korta chatliknande inlägg tidigare. Snabbkurs?
Nåväl. Angående källa så kommer uppgifterna muntligen från fem olika oberoende källor med var och en ett stort kontaktnät inom olika branscher. Skvaller, ämne för konspirationsforumet eller med ett uns av fakta i? Who knows, taget ur luften var det fan i mig inte.
Detta gällde under trådens tidigare aktualism. Under den knappt veckolånga dvala som den sedan gick in i så har det inkommit ytterligare ett namn. Detta namn har golfanknytning, är tyskklingande eller liknande och för mig obekant, så lokal anknytning jag har.
Denna senare uppgift kommer från en journalist i trakten. Varifrån han har fått denna uppgift och mängden sanningshalt i den kan man bara spekulera i.
Kryp nu tillbaka under din sten utan eller efter en ursäkt för att man svarar med de uppgifter man har på respektive fråga och det enda man får är puckade kommentarer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!