Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-04-10, 20:36
  #13
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alijoonbaba
Svårt att tro att de 2 bröderna skulle vilja gå tillbaka till samma ställe...
Det konkursboet verkar vara mer ett dödsbo gräva sin egna grav...

jag har redan hört rykten om att dom skulle försöka starta något utomlands..
Nej jag tror mer på den andra linjen med

vaktchef + respekt + bandidos = ett försök till köp

Vad säger, du vad låter troligast?
Eftersom man måste hosta upp såpass mycket pengar så kan ju en krog som Respekt naturligtvis vara ett ok namn i sammanhanget. Men enligt vad jag vet så är den vaktchef som jag känner till på Respekt helt fri från Bandidos-influenser. Såvida de inte har en ny vaktchef?
Citera
2008-04-11, 12:52
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Eftersom man måste hosta upp såpass mycket pengar så kan ju en krog som Respekt naturligtvis vara ett ok namn i sammanhanget. Men enligt vad jag vet så är den vaktchef som jag känner till på Respekt helt fri från Bandidos-influenser. Såvida de inte har en ny vaktchef?




jag kan tyvärr inte hålla med dig på den punkten, jag vet att han har ett sammarbete med bandidos under grupp X-TEAM, dem brukar hänga där också. om det är samma T ???? vi pratar om.
Citera
2008-04-11, 18:42
  #15
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alijoonbaba
jag kan tyvärr inte hålla med dig på den punkten, jag vet att han har ett sammarbete med bandidos under grupp X-TEAM, dem brukar hänga där också. om det är samma T ???? vi pratar om.
Yepp har hört att de tog emot hjälp av några "gäng-killar" en gång när det var stökigt och därefter så får de klia "gäng-killarna" tillbaka genom att vara snälla mot dem.
Citera
2008-04-14, 01:40
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Yepp har hört att de tog emot hjälp av några "gäng-killar" en gång när det var stökigt och därefter så får de klia "gäng-killarna" tillbaka genom att vara snälla mot dem.

Jupp hörde att samma T.... ! beställde ett jobb hos en av dessa gängen...något du kanske också har hört...
Citera
2008-04-22, 12:43
  #17
Medlem
schabo-labos avatar
Händer det något kring krogen. Finns det nått senaste nytt?
Citera
2009-01-19, 00:34
  #18
Medlem
NedFlanderss avatar
Bumpaberra

Vad hände egentligen med bröderna och deras hantlangare?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback