2008-04-04, 15:05
Bannlyst
Nu gissar jag bara, men de dokument och brev som CS bar på sig nästa gång hon greps? Har hon samlat ihop något som kan hjälpa henne vid förhören?
Det kommer ju hela tiden fram nya saker som kan leda fram till nya förhör och helt avskriven blir man nog inte förrän fallet är helt löst. Ta bara dna proverna. Hur kan de utesluta någon när de inte är klara?
2008-04-04, 15:09
Medlem
Arabesques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Jo, det är ju helt sant. Jag undrar varför så många vill skydda T från att bli synad mer i sömmarna om hans del i det hela. Är det han säger så himla sant egentligen?

Om det han säger INTE var så himla sant så skulle han näppeligen suttit i E's rum på sjukhuset under hela tiden, eller hur?!
2008-04-04, 15:09
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Nu gissar jag bara, men de dokument och brev som CS bar på sig nästa gång hon greps? Har hon samlat ihop något som kan hjälpa henne vid förhören?
Det kommer ju hela tiden fram nya saker som kan leda fram till nya förhör och helt avskriven blir man nog inte förrän fallet är helt löst. Ta bara dna proverna. Hur kan de utesluta någon när de inte är klara?
Tyckte det verkade som det kanske var brev och dokument som kanske var till hennes nackdel?
2008-04-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Nej hon är fortfarande inte skuren i ansiktet och det är fakta från en källa betydligt säkrare än din uppenbarligen.

Kan verifiera att Wildone har bra källor för sin fakta, och att de fakta WO presenterar (inte bara den ovan nämnda, utan all) också bör ses som fakta och inte spekulationer.
Senast redigerad av flurpo 2008-04-04 kl. 15:16.
2008-04-04, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
Tyckte det verkade som det kanske var brev och dokument som kanske var till hennes nackdel?

Det vet vi ju inte. Det kan lika gärna vara till hennes hjälp. Vi vet bara att de kanske för utredningen framåt.
2008-04-04, 15:17
Medlem
-X-hellfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flurpo
Kan verifiera att Wildone har bra källor för sin fakta, och att de fakta WO presenterar också bör ses som fakta och inte spekulationer
Källa på det tack!

...eller är källan du själv?
2008-04-04, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -X-hellfire
Källa på det tack!

...eller är källan du själv?

Jag vet varifrån han får sin information och om du läser tidigare tråd så har han också sagt vem han är, och hans identitet är styrkt av flera (bland annat mig)
2008-04-04, 15:21
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiruzz
Har SingleStar ju gapat om i flera dar. Visst några fler också men den mest enkelspåriga människa jag hört är den

Problemet är att SingleStar (och några till) inte är ute efter fakta utan bara rabblar sina hopplösa teorier som dom flesta med lite innanför luggen inser bara är dynga

Polisen skulle aldrig "glömma" eller strunta i om T nu skulle vara inblandad. Det är bara teorier och desperata icke existerande halmstrån som en "Anti T" falang här på FB försöker greppa. I desperation eller för att få uppmärksamhet som dom kanske inte fick som barn, kan bara dessa människor svara på själva.

Sluta nedvärdera polisens jobb. Att en åklagare gjorde en liten miss precis i början har på intet sätt påverkat den fortsatta utredningen som jag kan se det. Tycker tvärtom att dom sköter sig bra. Annars så skulle dom ju inte kommit så här långt, eller?? Att dom sen inte kommer fram till vad vissa amatördeckare ser som självklart kan ju kanske bero på att polisen inte har gått ut med allt ännu??

/m
Ja, det var ju faktiskt till SingleStar jag skrek: "Vem i helsike har sagt att T inte blivit synad" SingleStar är lite besviken för att polisen inte asade iväg med 10 st hammare, istället för de 3 de tog. Jag tror nog också att polisen gör bra jobb
2008-04-04, 15:24
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flurpo
Jag vet varifrån han får sin information och om du läser tidigare tråd så har han också sagt vem han är, och hans identitet är styrkt av flera (bland annat mig)
Ja, han har sagt tidigare vem han är
2008-04-04, 15:32
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Bästa kanalen för att hitta länkar till relevant information.
Jo, men informationen du får på flashback är ju alltid behäftad med en viss osäkerhet, i och med att den är levererad av ett anonymt nick. Av vad du skriver tycker jag inte att det verkar som om du skulle nöja dig med sådant.
2008-04-04, 15:32
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ja, det var ju faktiskt till SingleStar jag skrek: "Vem i helsike har sagt att T inte blivit synad" SingleStar är lite besviken för att polisen inte asade iväg med 10 st hammare, istället för de 3 de tog. Jag tror nog också att polisen gör bra jobb

Hur mycket blev T synad på två timmar?

NJ blev synad i upp till 48 timmar innan polis och åklagare var övertygade om en sak - man var helt fel ute.

CS har synats nu i över 550 timmar och ännu har inte polisen något som kan knyta henne till dåden. Man letar febrilt för att hitta bevis mot henne för att man vill nagla henne.

Om nu ingen av de tre hammararna kan knytas till dådet, vad gör man då om resterande hammare har kastats? Det var nära att de blev kastade bli när polisen efter många sorger och bedrövelser hittade till Skavsta, Nyköpings flygplats.

Polisen i Arboga tror så jäkla mycket att polisstationen säkert finns undanstuvad under ett kors i en bortglömd kyrka.

Men det är kul att se att ingen skjuter sig in på mina budskap men desto mer på budbäraren.
2008-04-04, 15:33
Bannlyst
Citat:
...och han behöver komma in och ryta till emellanåt. Till några få.

Jag tänker inte ryta i åt några få, jag är för ett öppet diskussionsforum och jag har hängt på FB allt för länge för att inte veta hur jargongen är (detta är mitt andra nick).

Så mycket låter jag gå förbi, men att hänga upp sig på samma sak och älta detta sida efter sida efter sida ..... . .. . . . .. . . det är HÖG trollfaktor på dessa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in