2008-04-07, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Absolut! Men ger hennes nagelskrap eller tillhörigheter inte några som helst svar då blir det problem. Jag tycker det är förjävligt om hon är skyldig och går fri, men det är ännu värre om hon skulle fällas oskyldig.
Vi kan bara invänta fler svar.
Ja då ja. Men nu var det väl inte total saknad av spår både på brottsplatsen och på CS som artikeln handlade om utan att inget okänt DNA ännu har påträffats på brottsplatsen. En ganska stor skillnad.
2008-04-07, 17:33
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooooo
TÖNT!!! Det står ju, som crisscross skrivit 10000 ggr att man genom telefonsamtal kunnat koppla Tyskan till Arboga mordkvällen.

Och vaddå tyskhat?!?!?! Om det är så svårt för dig att fatta varför, så ska jag med enkla ord förklara varför jag hoppas att det är rätt GM som sitter i häktet i Tyskland:

FÖR ANNARS GÅR DET EN BARNAMÖRDARE LÖS!!!!!!! Så ja, jag hoppas och ber att det är rätt GM de har, inte pga nåt tyskhat som du försöker pracka på mig,´ , utan pga att jag hoppas att den som gjort detta bestialiska brott mot ,en för dig främmande människa men för andra här en brorsdotter; en gammal flickvän; en släkting: en nära väninna och hennes barn. Så för dig så kanske det här bara är en rolig lek, att såra människor (T) och förlöjliga folk, att bete dig som ett troll.

Men för oss som är mitt uppe i ett sorgearbete och en bearbetning är det här fullaste allvar!

IDIOT!!!

Oj vilka argumant du har.

T är den enda som bevisligen har varit på brottsplatsen innan bläljus kom.

DNA från T har hittats på brottsplatsen.

Där har du två tvärsäkra bevis.
2008-04-07, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar

Och där har du fel. Var inte barnen och E där också? Och deras DNA finns också där.

Och nej, jag tror varken att E eller barnen är skyldiga. Det var bara för att belysa att SS (tyskt och fint) har fel i sina två tvärsäkra bevis.
2008-04-07, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar

vart ser du att t´s dna har hittats på brottsplatsen?? kom med fakta och inte trollkonster tack!!!
2008-04-07, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln
Ja då ja. Men nu var det väl inte total saknad av spår både på brottsplatsen och på CS som artikeln handlade om utan att inget okänt DNA ännu har påträffats på brottsplatsen. En ganska stor skillnad.

Nu hade de ju lika gärna kunnat skriva att inga dna spår från CS har hittats ännu på brottsplatsen. Det är samma sak.
2008-04-07, 17:37
Medlem
ooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystique
vart ser du att t´s dna har hittats på brottsplatsen?? kom med fakta och inte trollkonster tack!!!

De finns ju där, men inte för att T är mördaren utan för att han BOR där, vilket SS lämpligt nog utelämnat. Hade vart konstigare om hans DNA INTE hittats!
2008-04-07, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Nu hade de ju lika gärna kunnat skriva att inga dna spår från CS har hittats ännu på brottsplatsen. Det är samma sak.
Nej det är inte samma sak. Hade de hittat DNA från någon som inte ska ha varit där och denne någon inte är CS hade det kunnat tyda på en okänd GM.
2008-04-07, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystique

I o m att T bor i huset så finns hans DNA, liksom Es och barnens, där med största säkerhet. Och han rörde förmodligen vid både barn och E då han försökte med livräddning medan han väntade på ambulansen. Så i det uttalandet är det inget märkligt lixom.
2008-04-07, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
I o m att T bor i huset så finns hans DNA, liksom Es och barnens, där med största säkerhet. Och han rörde förmodligen vid både barn och E då han försökte med livräddning medan han väntade på ambulansen. Så i det uttalandet är det inget märkligt lixom.

står dock ingenstans om att t´s dna hittats på platsen det är inte fakta utan fantasisaker från ss. men ja det skulle inte vara konstigt om det fanns.
2008-04-07, 17:42
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
CS eller okänd gärningsmans DNA inte på mordplatsen.
Hårtussen?
2008-04-07, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Hårtussen?
Skulle gissa att den antingen kommer från E eller något av barnen eftersom den lär vara analyserad.
2008-04-07, 17:46
Medlem
miapetters avatar
"Ingen okänd dna har hittats". Men, då är det nog CS i alla fall för hennes dna är ju inte "okänd" vid det här laget...
(om man nu måste fortsätta vränga ORD hela tiden..."ler")

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in