Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2009-08-11, 15:04
  #37
Medlem
fixat albumet

http://www.pixbox.se/alb_show_id1107860_page0.html
__________________
Senast redigerad av keeperVII 2009-08-11 kl. 15:08.
Citera
2013-08-13, 11:07
  #38
Medlem
Konsum Styckåsen i Arvika har en tunnel som går upp till sjukhuset.
Citera
2014-01-07, 13:01
  #39
Medlem
Knusslarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid-GM
Konsum Styckåsen i Arvika har en tunnel som går upp till sjukhuset.
intressant,
Vore kul å dra ner i tunnlarna undet arvika å se vad som finns. Vill även in i storkasberget:P
Citera
2015-03-23, 16:12
  #40
Medlem
^MX^s avatar
Drar upp en gammal tråd.

Ingen som vet något om "rummet" under minnebergskolan?
Finns (fanns) en stor port i berget i riktning mot museumet/brandkåren.
Citera
2015-07-06, 22:48
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knusslarn
intressant,
Vore kul å dra ner i tunnlarna undet arvika å se vad som finns. Vill även in i storkasberget:P

Ingen idé att gå in där, var inne förra året och kikade. En korridor och sedan ett lite större utrymme där det finns en dörr som är låst.

Var öppet för någon sommar sedan och ska tydligen varit ett väldigt stort utrymme bakom den låsta dörren men kommunen valde sen att låsa vad jag fattade som.
Citera
2015-07-10, 14:37
  #42
Medlem
DonSikiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid-GM
Konsum Styckåsen i Arvika har en tunnel som går upp till sjukhuset.

Citat:
Ursprungligen postat av bjaaarne9
Ingen idé att gå in där, var inne förra året och kikade. En korridor och sedan ett lite större utrymme där det finns en dörr som är låst.

Var öppet för någon sommar sedan och ska tydligen varit ett väldigt stort utrymme bakom den låsta dörren men kommunen valde sen att låsa vad jag fattade som.

Hur når man denna tunnel?
Citera
2015-07-11, 17:54
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjaaarne9
Ingen idé att gå in där, var inne förra året och kikade. En korridor och sedan ett lite större utrymme där det finns en dörr som är låst.

Var öppet för någon sommar sedan och ska tydligen varit ett väldigt stort utrymme bakom den låsta dörren men kommunen valde sen att låsa vad jag fattade som.

Det som var öppet för någon sommar sen var Storkastberget. Minneberg har varit försett med betonglock sen -80 eller om det var väldigt tidigt -90-tal.

Säger inte att du ljuger bjaaarne9, men du kanske var så desorienterad, så att du tror du varit på plats?
Citera
2015-07-11, 17:55
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonSikiel
Hur når man denna tunnel?

Den finns inte.
Citera
2015-07-15, 17:50
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keeperVII
Det som var öppet för någon sommar sen var Storkastberget. Minneberg har varit försett med betonglock sen -80 eller om det var väldigt tidigt -90-tal.

Säger inte att du ljuger bjaaarne9, men du kanske var så desorienterad, så att du tror du varit på plats?

Ja? Jag svarade väl på att det var storkastberget som var öppet.

Och jo, du kan fortfarande komma in i första dörren, är dörren som leder in från korridoren och ut i rummen som är låst. Vill du så kan jag ge en detaljerad beskrivning angående vart kan går in.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback