Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-29, 20:47
  #1
Medlem
Majjalins avatar
Nån som vet om det finns något extraordinärt att spana in i Härnösand?
(Alla gammla byggnader byggs om till kontor eller rivs )
Citera
2008-03-29, 20:53
  #2
Medlem
Ja, finns ju hur mycket som helst ju!
Citera
2008-03-29, 22:33
  #3
Medlem
Majjalins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddan.J
Ja, finns ju hur mycket som helst ju!


jasså visa mig ?
Citera
2008-03-29, 22:35
  #4
Medlem
Haterushs avatar
Jag skulle också gärna vilja veta några bra ställen i Härnösand, så släng fram dom nu! ^^
Citera
2008-03-29, 22:44
  #5
Medlem
E M I L I Os avatar
nu ska vi se hur lång tid denna tråd kommer få vara kvar. och hur många mer än mig som kommer vara lite spydig haha.

1: använd sökfunktionen, tex sök på "Härnösand", rästen talar för sig själv.
2: ut och sök lite själva, har du sett en dör in i beget någon stans? gå dit och kolla, en konstig lucka,,,, gå dit och kolla, något som ser övergivet ut.... gå dit och kolla.... ni kanske fattar?

eller så kan ni ju beöska hemsö på en guidad tur under sommaren trevligt ställe.
Citera
2008-03-30, 01:00
  #6
Medlem
Tomt Och Ödes avatar
Ja, i H-sand finns det ju en hel del som man bekvämt skymtar från E4 t.om
Sen har ni ju det kända ödehuset på tallvägen...
Där har väl varenda unge i H-sand varit och lekt...
Om ni sedan kolla Älandsbro så hittar ni ganska omgående 3 övergivna hus i själva byn... Som Emilio sa... hoppa in i bilen och åk runt och kika lite...

Happy huntin' !
Citera
2008-03-30, 09:58
  #7
Avstängd
Jag är inte spydig. Detta är bara ett onödigt inlägg som inte tillför diskussionen något.
Citera
2008-03-30, 10:10
  #8
Avstängd
Edwardss avatar
Ganska nära http://www.hemsofastning.se/om/index.shtml
Citera
2008-03-30, 13:42
  #9
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Det fanns väl ett hus där spåren efter ett mord länge till allmänhetens beskådan. Det var väl nån Afrikan som mördade en svensk brud för en massa år sedan. Annars kan man ju alltid gå in på sjukhuset och ta hissen neråt. Då finns det lite tunlar att utforska. Åtminstone gick det att göra det då jag låg inlaggd på rehab 1995.
Citera
2008-03-30, 16:02
  #10
Medlem
Majjalins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E M I L I O
nu ska vi se hur lång tid denna tråd kommer få vara kvar. och hur många mer än mig som kommer vara lite spydig haha.

1: använd sökfunktionen, tex sök på "Härnösand", rästen talar för sig själv.
2: ut och sök lite själva, har du sett en dör in i beget någon stans? gå dit och kolla, en konstig lucka,,,, gå dit och kolla, något som ser övergivet ut.... gå dit och kolla.... ni kanske fattar?

eller så kan ni ju beöska hemsö på en guidad tur under sommaren trevligt ställe.

Tror du inte jag har försökt med det ? haha

guidad tur? haha hur kul är det
Citera
2008-03-30, 16:07
  #11
Medlem
Grishnacs avatar
Ta en sväng runt Härnön så finns det ganska mycket kul därute.

Hemsön har en hel del annat än fästningen, man behöver inte gå en guidad tur för att ha roligt där. Precis bredvid fästningen finns något annat på ett berg, men man får inte vara höjdrädd.
Citera
2008-03-30, 16:35
  #12
Medlem
E M I L I Os avatar
UEhandlar inte endast om att besöka saker ensam och bryta sig in vilket vissa idioter verkar tro.
det är skit intressant att gå omkring där även om det är guidade turer som gäller.


Citat:
Ursprungligen postat av Majjalin
Tror du inte jag har försökt med det ? haha

guidad tur? haha hur kul är det
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback