• 2
  • 3
2008-04-17, 18:30
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
danmark = du får bara köpa 1 komplett verktyg i centrala köpenhamn, ta dig en bit därifrån och det är inga problem att köpa mycket men det är relativt dyrt om man jämför med de andra länderna men för svenskar ändå grymt billigt. 5ml pumparna mkt dyrare runt 2,50dkk/st

norge där kan du köpa mycket för något billigare än danmark, obs att detta var några år sen så prisläget kan ha förändrats men då var det runt 2,50 för komplett verktyg

tyskland absolut billigast av de 3, kompletta verktyg går på ca
70-80öre

Priserna i åtminstone Norge varierar mellan olika apotek eftersom apotek där inte är statliga som de är i Sverige. Hur det är i Danmark och Tyskland vet jag inte, men det är väl inte sannolikt att någon har monopol på att sälja medicinska förnödenheter där heller.
2008-04-17, 19:07
Bannlyst
Citat:
Gaian: jag skrev i centrala köpenhamn och det är "ny" regel de har där eftersom det är så många sprutnarkomaner där, gå till fots 20min och det är som du säger inga probs att köpa mer

dock är priset mycket högre än det du skrev, de ligger på runt 120dkk
Ser det nu, sorry. Det var ifs ett tag sedan jag hörde ng om sånt, men dyrt verkar det ha det blivit.
2008-04-17, 22:47
Medlem
petters avatar
De har väl fortfarande gratis verktyg i kyrkan på istedgade? Massor med råpundare där. Först är man orolig att man inte ska hitta sitt knark.. Sedan närmar man sig gatan och några sekunder senare får man nästan värja sig för alla erbjudanden. "Hash, dope, coke! dope? coke?". Sist jag var i kyrkan ville de tom dra fram påsarna helt öppet för att visa vad de hade. En sen söndagkväll vid tio. Man kunde iaf lasta väskan full med verkyg om man så ville, med risk för att se ut som en dum och desperat svensk.
2008-04-17, 22:56
Bannlyst
Citat:
Gaian: jag skrev i centrala köpenhamn och det är "ny" regel de har där eftersom det är så många sprutnarkomaner där, gå till fots 20min och det är som du säger inga probs att köpa mer

dock är priset mycket högre än det du skrev, de ligger på runt 120dkk

När jag och sambon var öpenhamn för en vecka sean så titade d baa förskräckt på oss och skakade på huvudet när vi frågade om verktyg:/
2008-04-18, 04:07
Medlem
alprazolam_s avatar
Svårt? Nej...
2008-04-18, 04:08
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Finns att köpa på nätet så klart. Eller den lokala pundaren.
Pumpar kan även köpas på apoteket för 15-20:- st.
2010-11-14, 17:13
Medlem
sprutor.com skickar inrikes och är pålitligt
2014-02-28, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shponglese
sprutor.com skickar inrikes och är pålitligt
Nu när sprutor.com har stängt så brukar jag beställa från http://cn-service.se dem skickar också inrikes och har väldigt humana priser.
2016-10-10, 10:00
Medlem
Nazipolizeis avatar
Finns ju en uppsjö sidor som är bra och till snuskigt låga priser. Men desto värre med leveranstiden..
Finns väl fortfarande ett par bra svenska vad jag förstått det som?
Men tvivlar på att det finns så många som lyckas få ner den i min brevlåda idag.
Det är det som är de värsta problemet i mitt tycke!

Nu när man lagt ner med heltids pundandet så är de så jävla meckigt att få tag på ett set imo.
Här i götet är de ju i princip bara tjack-kranarna som eventuellt har dem, men då måste man ju köpa en gubbe också! ARGh
fast i vissa lägen kan de nästan vara värt 200spänn för att kunna slå i sig några dagar ^_^
2016-10-10, 10:20
Medlem
-spitzlix-s avatar
Har diabetes så gratis pumpar haha
2016-10-10, 11:14
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Allmän information om allt som har med intravenös administration av droger att göra /låst
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in