Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-19, 10:00
  #133
Medlem
Grattis! Du har just sparat en kvarts miljon kronor!
Citera
2008-04-19, 10:24
  #134
Medlem
master_bs avatar
Haha, fyfan va rätt.
Citera
2008-04-19, 13:50
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Teatime
http://www.sr.se/cgi-bin/sormland/ny...rtikel=2022047

Är det dig de talar om colours? Haha, jag sa ju att du inte skulle behöva ut med hälften av pengarna ens. Njut av din pyrrusseger nu.

Nja, det är nog inte TS det gäller då det står att klottraren suttit häktad sedan i mitten av mars och TS har varit inloggad här och även skrivit inlägg under den tiden.
Citera
2008-04-19, 14:09
  #136
Medlem
chaoswithins avatar
Jag förstår inte vad det är som gör att hela ditt liv blir förstört bara för att du kommer att finnas en notering om att du är dömd för skadegörelse eller vadfan det nu blir, ellerför att du får betala 500k, du säger själv att du har ett jobb. SKITBRA! Skaffa ett kvällsjobb också så har du betalt av din skuld inom ett par år om du lever på existensminimum. Jag och en polare fick dela på 320k (En fjärdedel av ditt belopp ungefär, det tog mig c:a 18 månader av skithårt jobb att betala av det med lite dealande (Kommun gick med på att jag jobbade för dom på helgerna bland annat.)
Så ditt liv är inte förstört om inte du ger dig fan på att det är förstört och bara stter hemma och tycker synd om dig för att du tillslut har åkt dit för något du måste ha vetat att det fanns en stor risk för (Och att klottrare ofta får stora skadestånd kan inte ha undgått dig, i så fall är du efterbliven, det vet till och med jag som inte klottrar).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback