Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-03-06, 18:13
Medlem
MsAnamariahs avatar
BAHAHAHAHA!!! LOOOOOOL!!!

Förlåt så jättemkt för att jag bumpar en gammal tråd, men detta inlägg är föööööööör jävla roligt!! Det fick mig till och med att signa upp här på flashback, fast jag har svurit på att aldrig låta min nördlevel stiga så högt..

OP, jag dör! Du är verkligen sämst på matlagning (förlåt, men det är sant...fiskpinnar i brödrosten, seriously?) Jag som tyckte att jag var dålig..haha, nu känner jag mig duktig! HAHAHA!!!
Citera
2009-03-08, 20:39
Medlem
Tenbules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsAnamariah
BAHAHAHAHA!!! LOOOOOOL!!!

Förlåt så jättemkt för att jag bumpar en gammal tråd, men detta inlägg är föööööööör jävla roligt!! Det fick mig till och med att signa upp här på flashback, fast jag har svurit på att aldrig låta min nördlevel stiga så högt..

OP, jag dör! Du är verkligen sämst på matlagning (förlåt, men det är sant...fiskpinnar i brödrosten, seriously?) Jag som tyckte att jag var dålig..haha, nu känner jag mig duktig! HAHAHA!!!

Vadå nördlevel?!
Citera
2009-03-08, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tenbule
Vadå nördlevel?!

Interagera med andra människor genom teknologiska hjälpmedel är nördigt i denna tidsålder, tyvärr.
Citera
2009-03-08, 23:46
Medlem
Mata inte trollet
Citera
2009-03-09, 00:54
Medlem
ZahriMs avatar
Jag säger gör dina fatigare riddare gör du rätt så blir det gott som fan.

Jag brukar doppa formfranska i våfellsmet och sedan steka det i stekpannan och servera det med socker och kanel gott som fan.
Citera
2009-03-09, 14:02
Medlem
Fader Jacks avatar
Fattiga riddare blir väldigt bra med kanelskorpor. Av denna typ, ganska flata och frasiga:
http://nadjasculiness.files.wordpres...0/dsc00909.jpg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in