Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-23, 12:46
  #1
Medlem
lovejoys avatar
Min far vill veta om Helle Klein är gay, är hon det?
Är hon färdigpluggad präst ännu, någon som vet?
Citera
2008-03-23, 12:54
  #2
Medlem
Liberaliss avatar
Jag tror hon är för ful för en livspartner
Citera
2008-03-23, 14:12
  #3
Avstängd
Horn, vikingens avatar
Jo, hon har prästvigts. Här står en del: http://sv.wikipedia.org/wiki/Helle_Klein
Citera
2008-03-23, 14:50
  #4
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberalis
Jag tror hon är för ful för en livspartner

...och för tråkig. Hon är en person som ger ordet intellektuell en dålig klang.
Citera
2008-03-23, 15:13
  #5
Medlem
Megaforces avatar
Jag minns att vi har diskuterat henne/honom tidigare, men hittar inte tråden. I allafall skrev jag då att jag ifrågasatte om hon verkligen är en hon, eller om det är en transa.
Citera
2008-03-23, 15:23
  #6
Avstängd
Horn, vikingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Citat:
Ursprungligen postat av Liberalis
Jag tror hon är för ful för en livspartner
...och för tråkig. Hon är en person som ger ordet intellektuell en dålig klang.
Jag har nyheter för herrarna; även fula människor kopulerar, med varandra! Och nästan alla personer i Konungariket Sverige som kallar sig själv för "intellektuella" (om de sedan verkligen är det är en helt annan sak!) är tråkiga intill passiv dödshjälp!
Ordet "intellektuell" har vidare alltid dålig klang bland personer som inte är det (därmed inte sagt att jag sympatiserat med Helle Klein på något sätt, jag har aldrig läst henne p.gr.a. stället hon väljer att publicera sig, Aftonblodet, och än mindre träffat henne, så jag har ingen som helst åsikt om hennes person).
Citera
2008-03-23, 15:23
  #7
Medlem
Legimitations avatar
Judiskt påbrå och präst i svenska kyrkan. Flata? Stor skandal.

Hon är sosse. Det räcker för att jag skall tycka genuint illa om henne.
__________________
Senast redigerad av Legimitation 2008-03-23 kl. 15:26.
Citera
2008-03-23, 15:25
  #8
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horn, vikingen
Jag har nyheter för herrarna; även fula människor kopulerar,

Det är ingen nyhet, det vet jag av egen erfarenhet.
Citera
2008-03-23, 15:41
  #9
Medlem
Dear Ol Blightys avatar
När "Helle med hästskrattet" var chefredaktör för Örebrokuriren hade hon sällskap med en av tidningens reportrar, eller om det var forografer. En manlig alltså!
Citera
2008-03-23, 15:56
  #10
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear Ol Blighty
När "Helle med hästskrattet" var chefredaktör för Örebrokuriren hade hon sällskap med en av tidningens reportrar, eller om det var forografer. En manlig alltså!
Efva Attling vara gift och skaffade två barn innan hon "blev" flata.
Citera
2008-03-23, 17:29
  #11
Medlem
Skamanders avatar
Helle Klein skall vara gift med en Gunno Sandahl, kulturchef på Riksorganisationen Folkets Hus och Parker. Hon håller av någon anledning tyst om det, förmodligen för att heteronormativitet inte är någon merit i hennes kretsar.
Citera
2008-03-23, 17:41
  #12
Medlem
Psykopat på fats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skamander
Helle Klein skall vara gift med en Gunno Sandahl, kulturchef på Riksorganisationen Folkets Hus och Parker. Hon håller av någon anledning tyst om det, förmodligen för att heteronormativitet inte är någon merit i hennes kretsar.

På sidan nedan står det att hon är gift med Gunno Sandahl. Hittat flera äldre sidor där det står att hon då var förlovad alt sambo med Gunno. Så det är ju inte helt hemligt vem hon lever tillsammans med.

http://www.makthavare.se/Helle_Klein
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback