Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-04, 22:38
  #253
Moderator
Fear2bes avatar
Ämnen sammanfogade/Mod
Citera
2021-12-04, 22:54
  #254
Medlem
När jag var runt 15-16 så hade jag en jämngammal flickvän och vi gjorde det man brukar göra vid den åldern, när jag satt i soffan så ramlade en kondom med jordgubbssmak ut ur min ficka och jag märkte inte det, när jag senare kom ner till tv rummet där soffan var så hade min lillebror trott att det var en godis så han satt och sög på den och tyckte det smakade konstigt, tur att mina föräldrar inte fick reda på något
Citera
2024-04-15, 20:51
  #255
Medlem
Fabianzzos avatar
Vilket är det mest "awkward momentet" i ditt liv?

Mitt var nog när jag för några månader sedan sprang till bussen på Malmö central, varav jag faceplantade och hela kaffetermosen rann över på mig. Detta finns att lösa på Flashback för övrigt. En annan gång, när jag lade min första fylla, som unga vaknade jag upp i en hink, fylld med mina egna spyor, Kom därefter att kallas för "hinken" Vilket är det est "awkward momentet" i ditt liv?
__________________
Senast redigerad av Fabianzzo 2024-04-15 kl. 21:09.
Citera
2024-04-15, 21:07
  #256
Medlem
akakajajjs avatar
Råkade mordhota två snutar samtidigt som jag försökte rycka den enes tjänstevapen.

Ja, herregud vad pinsamt det var och vilken söndagsångest det blev. Jävla benso.
Citera
2024-04-15, 21:17
  #257
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Råkade lägga mina kalsonger på en tjejs handväska när jag bytte om i skogen. Hade då fått förtroendet att vaka över den medan hon skulle göra annat. Sen så kom hon så klart tillbaka när jag nästan var färdig och kalsongerna låg givetvis kvar på handväskan.
Citera
2024-04-15, 22:58
  #258
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akakajajj
Råkade mordhota två snutar samtidigt som jag försökte rycka den enes tjänstevapen.

Ja, herregud vad pinsamt det var och vilken söndagsångest det blev. Jävla benso.
Jag trodde benzo gjör folk lugna
Citera
2024-04-16, 06:19
  #259
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
Jag trodde benzo gjör folk lugna

rohypnol var populärt att ta innan värdetransportrån och dyl exempelvis.
För att man blev lugn och obrydd, och kunde genomföra brottet utan att känna något.
Citera
2024-04-16, 19:46
  #260
Moderator
Fear2bes avatar
Ämnen sammanfogade/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback