2008-03-22, 21:00
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen
Ska det vara livstid för de som aldrig gör mer än chattar och fantiserar då?
Då lär det ju bli en väldig massa medelålders män som skjuter skallen av sig som fallet i USA.
Tror du den här pedofilen åkt till USA för att umgås i all vänlighet med den här flickan..
Nej som jag sagt innan, USA är ett föregångsland i peddofrågan, inget jävla dalt där med pervona..
Citera
2008-03-22, 21:13
Medlem
Vilsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Tror du den här pedofilen åkt till USA för att umgås i all vänlighet med den här flickan..
Nej som jag sagt innan, USA är ett föregångsland i peddofrågan, inget jävla dalt där med pervona..

Det tror jag absolut inte han hade tänkt, men extremfallet jag tar upp är inte alls otroligt med tanke på hur samhället tycks se på pedofiler.
Konsekvensen kan bli så otroligt stor för något som i grunden kan vara så pass litet, och om det någon gång skulle begås ett misstag så skulle en person kunna bli av med familj, arbete och vänner med väldigt lite bevis som stöd.
Jag gillar inte den här vägen, det kommer bli ändamålsglidning och sen följer ett komplett kontrollsamhälle.
Lös problemet i andra änden istället.
Varför sitter en massa småtjejer under 15 på nätet och letar efter män för sex?
Citera
2008-03-22, 21:56
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Då lär det ju bli en väldig massa medelålders män som skjuter skallen av sig som fallet i USA.

Ja...?

Alla bör ha rätten att avsluta sitt liv om de verkligen känner för det...
Citera
2008-03-22, 22:41
Medlem
Jävlar i min lilla lådjävel, vad de censurerar på den siten, alltså!

http://www.wtopnews.com/?nid=726&sid=1370292

Ordet "Penis" ersätts med "[removed]".

Inte undra på att Amerikanerna är agressiva när de lever med ett sådant förtryck av sexualiteten och av ord med sexuell karaktär.

Bara för det så registrerade jag mig där, i syfte att provocera. Det hoppas jag livar upp stämningen en aning.
Citera
2008-03-22, 22:59
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvål-tapparen
Jävlar i min lilla lådjävel, vad de censurerar på den siten, alltså!

Ordet "Penis" ersätts med "[removed]".

Inte undra på att Amerikanerna är agressiva när de lever med ett sådant förtryck av sexualiteten och av ord med sexuell karaktär.

Bara för det så registrerade jag mig där, i syfte att provocera. Det hoppas jag livar upp stämningen en aning.
Skriv John Thomas. (petterniklas)
Citera
2008-03-22, 23:08
Medlem
Titus pollos avatar
På femman går ju en serie "To catch a predator" som är lika underhållande som det är tragiskt.

Jag försöker komma på något brott som jag skulle kunna luras in i, men kan inte komma på nåt vettigt. Förutom fildelning kanske...men där är jag väldigt medveten om att jag gör "fel". Skulle jag åka fast på sånt så skulle jag inte gnälla så mycket utan ta konsekvenserna.

När det gäller pedofilerna så har jag svårt att se att de på något sätt inte skulle genomföra det de sagt att de ska göra. Vad är poängen med att åka till ungen då? För att be tillsammans? I USA är ju det ett brott att förleda ungar till sex. Pedofilerna åker ju inte fast för att de chattar om det, utan för att de är på väg att göra det.
Citera
2008-03-22, 23:40
Medlem
Tänk om någon enbart i syfte att skälla ut "fake-fjortisen" för att denne raggar vuxna på nätet för att föräldrarna brustit här, fixar en träff, vad fel det skulle bli för denne.
Citera
2008-03-23, 00:16
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:

Helt rätt. Gör väl inget om Pedofilerna själva "lyfter på kapsylen"?
Good Riddance!

Det är väl de som "bara" sitter och chattar samt laddar ner bilder/filmer som gör att det finns en marknad för dessa sjuka jävlar att sälja bilder/filmer med barnsex på??

Om fler av dem tog livet av sig skulle således marknaden minska något iallafall...

Tycker att alla som har Pedofiltankar skulle skjuta sig omedelbart.
Nog fan skulle jag göra det iallafall och det INNAN nått barn kommer till skada...
Citera
2008-03-23, 00:43
Bannlyst
faan va gött att ni lägger ut: J*spe* L*nd*erg.
må du brinna din jäkel
Citera
2008-03-23, 01:01
Medlem
juttes avatar
Citat:
Han riskerar ett mycket hårt straff om han döms, mellan tio år och livstid i fängelse
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2108207.ab

Sånt är härligt att läsa , hoppas verkligen det blir livstidsfängelse utan chans till frigivning
Citera
2008-03-23, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
förklara för mej varför han ska ha ett långt straff är du snäll!

läste du överhuvudtaget aftonbladets artikel?

Känner du igen dig, är du också en äcklig pedofil?
Citera
2008-03-23, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jutte
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2105036.ab

Amerikansk version

rätt åt fanskapet
hoppas att han får max-straffet
Vem vet hur många oskyldiga ungar som hade blivit lidande om han inte hade torskat

Mvh Jack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in