Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-21, 01:24
  #1
Medlem
Luigis avatar
Tänkte skaffa hem The Sims 2 för att göra fina hus och liknande, men nu är det ju bara ett problem, Windows Vista. Kan man spela med Vista som operativsystem?
Citera
2008-03-21, 01:39
  #2
Medlem
IceFalks avatar
http://www.electronicarts.se/support...ew.asp?id=5711

Citera
2008-03-21, 11:44
  #3
Medlem
Luigis avatar
Tackar.
Citera
2008-03-24, 13:58
  #4
Medlem
F5MMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luigi
Tackar.

Vill inte göra din tråd totalt värdelös, så jag undrar om det finns någon Language patch man kan ladda ner när jag har den engelska versionen till Sims.
Vill gärna ha på svenska.
Citera
2008-03-24, 15:34
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F5MMAN
Vill inte göra din tråd totalt värdelös, så jag undrar om det finns någon Language patch man kan ladda ner när jag har den engelska versionen till Sims.
Vill gärna ha på svenska.

Vet att det kom ut en patch som ändrade university från engelska till svenska när det släpptes. Det var bara någon siffra som skulle ändras i registret tror jag.
Citera
2010-10-14, 09:57
  #6
Medlem
becccaaahs avatar
Hej, jag har precis börjat köra sims igen. Och när ja körde de sist hade jag en jättebra kod som gjorde att man kunde vara ungefär 50 simmar & 50 djur. Den skull eja jätte gärna vilja ha igen, men ja kommer inte ihåg den.
Är de nån som kan den är jag väldigt tacksam för svar!
Citera
2010-11-02, 16:59
  #7
Medlem
emmitusss avatar
Lånar tråden lite.

Jag håller på och installerar The Sims 2- Året runt men nu så har den stått stilla på 56% jättelänge.
Har även testat att starta om installationen men den fastnar ändå på samma procent.
Någon som vet vad det kan vara för fel?
Citera
2010-11-10, 03:17
  #8
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmituss
Lånar tråden lite.

Jag håller på och installerar The Sims 2- Året runt men nu så har den stått stilla på 56% jättelänge.
Har även testat att starta om installationen men den fastnar ändå på samma procent.
Någon som vet vad det kan vara för fel?
Har ingen aning om vad som skulle kunna vara fel. Hur länge har du låtit installationen fått stå? Det kanske är så att det är jävligt segt och behöver stå riktigt riktigt riktigt länge.
Citera
2010-11-12, 16:50
  #9
Medlem
emmitusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Har ingen aning om vad som skulle kunna vara fel. Hur länge har du låtit installationen fått stå? Det kanske är så att det är jävligt segt och behöver stå riktigt riktigt riktigt länge.

Nu var det fel med ljudpaketet eller nått tydligen. Orkar inte
Citera
2010-11-13, 01:51
  #10
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmituss
Nu var det fel med ljudpaketet eller nått tydligen. Orkar inte
Hm, jag föreslår att du testar en annan torrent att ladda hem. Det kan vara så att det är fel på den du har nu.
Citera
2010-11-13, 14:16
  #11
Medlem
emmitusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Hm, jag föreslår att du testar en annan torrent att ladda hem. Det kan vara så att det är fel på den du har nu.

Fast jag har orginalskivan, alltså köpt på i affär.
Aja, orkar inte trixa mer med det nu iaf.
Tack för hjälpen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback