Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-17, 00:27
  #1489
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Jörgen finns på bild och ljud i dokumentären "Dagar som skakade Sverige" som jag lade upp som torrent.
Är han? Den såg ju jag för bara någon månad sen. Mitt minne måste vara bland de sämsta på denna jord. Får titta igen helt enkelt, tack för tipset.

Citat:
Jag vet inte om den seedas fortfarande men jag har för mig att Cousin Cocaine lade upp den på någon annan sida senare. Kolla hans tidigare inlägg här i tråden om du är intresserad av att se och höra Svenonius utveckla sina teorier om KGB, Fälldin och polskor.
En vis man!
Syftar du på Dagar som skakade sverige eller Veckans brott?

Citat:
Ursprungligen postat av Feedback66
Det är ingen som har tagit sig för att titta på de 300 sidor (eller vad det nu var) "bevismaterial" som Jörgen Svenonius lämnade in till Justitiekanslern? Kanske finns något kul där.

"Kanske"?! Tror det skulle vara riktigt fascinerande (i brist på bättre ord) läsning.
Citera
2012-11-18, 00:04
  #1490
Medlem
Ursäkta tjatet, men är det verkligen ingen som vet vilket avsnitt av Veckans brott som tog upp det aktuella ämnet? Vill verkligen se den.
Citera
2012-11-18, 18:39
  #1491
Medlem
Brumelbryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvin_f
Ursäkta tjatet, men är det verkligen ingen som vet vilket avsnitt av Veckans brott som tog upp det aktuella ämnet? Vill verkligen se den.

Fallet tas upp i säsong 2, avsnitt 6
Citera
2013-06-23, 20:41
  #1492
Medlem
Är det någon som vet var A bor idag? Finns det några kopplingar till småland?? Har en person i närheten som passar in i profilen lite för bra...?!
Citera
2013-06-23, 21:06
  #1493
Medlem
Fogelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neosfar
Är det någon som vet var A bor idag? Finns det några kopplingar till småland?? Har en person i närheten som passar in i profilen lite för bra...?!
det är nämnt ett flertal gånger att han bor inte långt ifrån Katrinelund i Malmö.
Citera
2013-06-23, 23:57
  #1494
Medlem
Jo jag vet det, men är det fortfarande så? Och är det isf på "heltid"? Personen jag tänker på har samma förnamn, samma utseende och samma(förmodligen) mentala nivå som den aktuelle personen...Det är antagligen inte samma person men likheten är slående...
Citera
2013-06-24, 08:06
  #1495
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neosfar
Jo jag vet det, men är det fortfarande så? Och är det isf på "heltid"? Personen jag tänker på har samma förnamn, samma utseende och samma(förmodligen) mentala nivå som den aktuelle personen...Det är antagligen inte samma person men likheten är slående...
Han bor på samma adress som han gjort sedan 1994-95.
Citera
2013-06-26, 16:43
  #1496
Medlem
Någon som kan ordna en bild på hur vår saftblandare A*ders ser ut i dag?
Citera
2013-07-02, 09:14
  #1497
Avstängd
Zekrishs avatar
Jag pratade med en städare på MAS (SUS) idag som arbetade på avdelningen när morden begicks. Anders bor tydligen idag på segevång (?) i malmö och hon ser honom "då och då" på bussen.
Citera
2013-07-02, 11:01
  #1498
Medlem
UT64s avatar
För eller senare så kommer karmalagarna att hinna ikapp denne seriemördare.
Det feta flintskalliga svinet..
Citera
2013-07-02, 11:18
  #1499
Medlem
Fogelbergs avatar
Han bor fortfarande i ett område som heter Ellstorp.

Inte småland, inte sege...
Citera
2013-07-03, 10:55
  #1500
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zekrish
Jag pratade med en städare på MAS (SUS) idag som arbetade på avdelningen när morden begicks. Anders bor tydligen idag på segevång (?) i malmö och hon ser honom "då och då" på bussen.
Han bor fortfarande på Ellstorp och inget annat. (Idaborgsgatan)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback