Är det någon som vet om Betnérs popularitet har ökat, minskat eller stått still de senaste två åren? Jag har för mig att han hade betydligt fler följare på t.ex. Facebook för något år sedan, men utan att kunna se historik över följare, så kan jag inte veta det säkert.
Citat:
Ursprungligen postat av
Readyfreddie
Jäklar vad gammal, fet och ful han har blivit. Inte sett honom på säkert 10 år så det var roliga nyheter.
Det enda lilla positiva med honom är väl att han bor kvar i Vällingby och inte gömt sig i någon vit enklav, men det kommer väl.
Han bor dock i en vit enklav i Vällingby. Dessutom är inte Vällingby samma slags problemområde som många andra i Stockholm. Går man inte i skola, reser kollektivt eller tvingas arbeta i området, så är det inte ens större risk att man märker av några av problemen ens i en av de mer problemdrabbade förorterna, förutom när det är mer omfattande bränder och upplopp. Rimligtvis är det ännu omöjligare att märka av något i den vita enklav i den relativt lugna förort han bor i. Komiskt nog försöker han ändå framställa det som han skulle bo i ett av de bostadsområden vars problem han försöker vifta bort och relativisera. Ofrivillig humor, den enda form av humor som Betnér behärskar.