Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-17, 17:43
  #1
Medlem
a-lagarens avatar
hallå ingen annan som denna serie? om ni inte gör det så rekomenderar jag det för den är sjukt bra.för er som inte följer det så kan ni läsa här http://sv.wikipedia.org/wiki/Hur_jag...fade_din_mamma vad den handlar om.

för er som följer så börjar dem sända nya avsnitt i usa idag
Citera
2008-03-17, 18:18
  #2
Medlem
Itachis avatar
Har faktiskt precis börjat tanka första säsongen. Tänkte börja med den och se om serien är något att ha .
Citera
2008-03-17, 18:20
  #3
Medlem
Brukar se gamla avsnitt på tv'n när jag orkar och tankar dom nya direkt dom kommer ut. Kanske inte bästa serien som visas, men sevärd iaf.
Citera
2008-03-17, 18:21
  #4
Medlem
Phillys avatar
Jag gillar verkligen denna serien, underbart att höra att nya avsnitt är pågång.
Citera
2008-03-17, 18:54
  #5
Medlem
a-lagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itachi
Har faktiskt precis börjat tanka första säsongen. Tänkte börja med den och se om serien är något att ha .
jag tycker denna serien verkligen är något att ha.har suttit och skrattat en hel del åt den.
Citera
2008-03-17, 18:55
  #6
Medlem
a-lagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philly
Jag gillar verkligen denna serien, underbart att höra att nya avsnitt är pågång.
japp sässong 3 episod 12 är det jag väntar på.hoppas den snart är uppe så man kan få hem den.
Citera
2008-03-17, 18:56
  #7
Medlem
a-lagarens avatar
vem tycker ni är roligast då? själv tycker jag barny är sjukt grym
Citera
2008-03-17, 19:00
  #8
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Sjukt bra är verkligen att ta i. Den är helt ok men knappast topp 10-20 bland komediserier.
Citera
2008-03-17, 19:01
  #9
Medlem
a-lagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergman-Wasa
Sjukt bra är verkligen att ta i. Den är helt ok men knappast topp 10-20 bland komediserier.
alla avsnitt är inte sjukt bra men där finns några som jag tycker är sjukt bra.men det är kanske bara jag som tycker de.
Citera
2008-03-17, 19:03
  #10
Medlem
hekkas avatar
Nej den är inte sjukt bra, den är legen - wait for it - DARY!

Haha börja kolla på den för 2 veckor sen typ och har precis börjat med säsong tre och har älskat varje minut! Säkert kort i dessa torkvågor från manusförfattarstrejken.
Citera
2008-03-17, 21:04
  #11
Medlem
a-lagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hekka
Nej den är inte sjukt bra, den är legen - wait for it - DARY!

Haha börja kolla på den för 2 veckor sen typ och har precis börjat med säsong tre och har älskat varje minut! Säkert kort i dessa torkvågor från manusförfattarstrejken.
samma här har också älskat varje minut av serien.har faktiskt sett sässong 1 och 2 minst 4ggr.hoppas bara att dem nya avsnitten från sässong 3 kommer upp på nätet.
Citera
2008-03-17, 22:04
  #12
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-lagaren
hoppas bara att dem nya avsnitten från sässong 3 kommer upp på nätet.
Varför skulle de inte göra det? Har de ju gjort hitills.

Skön serie även om jag inte kan sätta fingret på vad det är jag gillar. Visst jag är en liten sucker för fru Hannigan (Denisof) men hon är knappast seriens behållning. Antar att serien står och faller med Barney.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback