Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-17, 10:32
  #1
Avstängd
basket22s avatar
hej använder inga droger utom alkohol, men har fått citodon av en läkare och min undran är, om jag tar två st känner jag ingen "rus" effekt, men kan man ta tre till fyra ? blir det skillnad då ? Obs vill inte äta regelbundet men har en svacka pga mitt jobb så behöver en tillfällig paus för hjärnan.
Citera
2008-03-17, 10:43
  #2
Medlem
Peta_Es avatar
30mg kodein per tablett är inte mycket att hänga i julgranen. Du bör som nybörjare komma upp i runt 150mg i russyfte. Visst är det en del paracetamol, men är du frisk i övrigt är det inga problem.
Citera
2008-03-17, 11:23
  #3
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
30mg kodein per tablett är inte mycket att hänga i julgranen. Du bör som nybörjare komma upp i runt 150mg i russyfte. Visst är det en del paracetamol, men är du frisk i övrigt är det inga problem.

Håller med, är du frisk för övrigt så släng i dig 6 cittar och se vad som händer. Annars så kolla in "CWE" så slipper du oroa dig för paracetamålet! och kan få ut rent kodein och ta betydligt mer om det behövs!

Så ös på så kanske du känner något!
Citera
2008-03-17, 18:30
  #4
Medlem
Sezzlers avatar
Jag tog 6 st när jag inte hade någon tolerans, ruset blev väl hyfsat så drog i mig 2 till, då blev det perfekt. Så jag tycker att du tar 6 först och väntar typ 20 minuter, känner du typ inget drar du i dig två till , och som fentsson sa är du rädd för allt paracetamol, gör en CWE
Citera
2008-03-17, 18:32
  #5
Medlem
Jag använde CWE, tog 6 stycken sent på kvällen. Kände inget, gick och lade mig, och dagen efter sov jag bort.
Citera
2008-03-18, 01:31
  #6
Avstängd
FleJens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joonna
Jag använde CWE, tog 6 stycken sent på kvällen. Kände inget, gick och lade mig, och dagen efter sov jag bort.


Går du åp nån annan medicin som kan ligga och blockera? Min antidepp gör så att jag inte känner av kodein :S
Citera
2010-11-15, 04:45
  #7
Medlem
maffiamannens avatar
En fråga vad är CWE?
Citera
2010-11-15, 04:54
  #8
Medlem
CitodonBruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maffiamannen
En fråga vad är CWE?
Snygg bump.

Cold Water Extraction - https://www.flashback.org/t280414.
Citera
2010-11-15, 19:07
  #9
Medlem
mrsQs avatar
Jag får ett riktigt bra rus på tre, vet fler som får det..
Så det är inte alls omöjligt att få ett fint rus på några få.
Citera
2010-11-15, 19:38
  #10
Medlem
OK ni säger som ni gör - säkert beroende av nåt - när jag tog 2 Citodon emot tandvärk fick jag gå hem från jobbet - var totalt borta och ostadig. Lycka till.
Citera
2010-11-16, 20:23
  #11
Medlem
mrsQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaultier1
OK ni säger som ni gör - säkert beroende av nåt - när jag tog 2 Citodon emot tandvärk fick jag gå hem från jobbet - var totalt borta och ostadig. Lycka till.

Det är det jag menar, man behöver inte ta 6 Citodon som första dos för att känna nått.
Tre st funkade finfint på mig, låg njutandes i soffan i typ en timme, med enorma lyckokänslor i kroppen, var underbart.
När jag har tagit fler än 3-4 så har ja inte ens mått bra. Mått illa och blivit alldeles tung i kroppen + att det har kliat alldeles för mycket överallt :S
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback