Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-14, 21:59
  #589
Medlem
pennybridgefinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali_l
känner en SHO! från västerås så det finns 2st helt enkelt. I summerings tråden trodde vi att du syftade på min polare för han förstod inte "hypen" och kände ej till sho från örebro.. hårt har han kört och han söker kontakt med örebro sho pga vissa anledningar.
Ska resa och dokumentera och örebro verkar intressent. Kul med aktiva crews och att de faktiskt finns en sho som också är ensamvarg där haha..

ummm.. inte så svårt att missa att det finns en sho i örebro.
Citera
2016-03-03, 18:22
  #590
Medlem
Hur är CV-SKATEPARKEN? Sätt folk stå och köra där dagtid. Är den laglig eller i gråzonen?
Citera
2016-04-21, 17:03
  #591
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongBud
Hur är CV-SKATEPARKEN? Sätt folk stå och köra där dagtid. Är den laglig eller i gråzonen?

Jag har målat där dagtid det är ingen som bryr sig ett skit, stället ser ju för fan ut som ett helvete redan.

Det enda man behöver oroa sig är väl om det kommer några skateare och inte gillar att man klottra ner deras park eller vad fan det ska föreställa, men då är det ju bara ge dom fingret o slänga upp en tag på deras bräda eller något.
Citera
2016-04-21, 19:39
  #592
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali_l
känner en SHO! från västerås så det finns 2st helt enkelt.
Ska resa och dokumentera och örebro verkar intressent...
Sho är ganska vanligt. Finns i Norrland samt stockholm också - så spinn inte upp dig för örebro-shon.
Citera
2016-04-23, 21:59
  #593
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Sho är ganska vanligt. Finns i Norrland samt stockholm också - så spinn inte upp dig för örebro-shon.

Håller med, plus Örebro-shon är inte direkt duktig heller faktiskt, helt okej dock men inte något märkvärdigt så finns ingen anledning att någon annan inte skulle köra samma namn.
Citera
2016-04-24, 06:54
  #594
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Håller med, plus Örebro-shon är inte direkt duktig heller faktiskt, helt okej dock men inte något märkvärdigt så finns ingen anledning att någon annan inte skulle köra samma namn.
Vad hade du för uppfattning i scenen sa du?
Elektronik och antaganden tar dig inte ens ut genom dörren. Idioti eller släng upp nåt i skisstrpden, toyking.
Citera
2016-04-24, 14:07
  #595
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Vad hade du för uppfattning i scenen sa du?
Elektronik och antaganden tar dig inte ens ut genom dörren. Idioti eller släng upp nåt i skisstrpden, toyking.

Menar du Örebro scenen eller?
Citera
2016-12-11, 22:00
  #596
Medlem
Tjenare har bara hållt på ett par månader i min egna lilla stad men funderar på att köra ett par kvällar i örebronx. Finns det folk kvar som kör eller är det helt dött? Det enda jag ser är CHS och ibra/afc står det överallt jag går. Är inte så duktig men bomba kan jag allt så tänkte börja där
Citera
2016-12-12, 01:03
  #597
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wriglesgum
Tjenare har bara hållt på ett par månader i min egna lilla stad men funderar på att köra ett par kvällar i örebronx. Finns det folk kvar som kör eller är det helt dött? Det enda jag ser är CHS och ibra/afc står det överallt jag går. Är inte så duktig men bomba kan jag allt så tänkte börja där

lite då och då ser man nya saker. Mycket är toyigt dock.

chs kör väl tåg lite då och då också eller? jag tycker jag ser det i alla fall, nu var det väl ett tag sedan men det är för jag inte är inne i stan så mkt längre...

Sen ritar jag också på våra väggar ibland hehhehehehe

ne men ärligt, ganska dött och tråkigt i örebro faktiskt. Kom hit och klottra på vetja, det kan ju inte bli värre än vad de jag ser nu.
Citera
2016-12-12, 03:18
  #598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
lite då och då ser man nya saker. Mycket är toyigt dock.

chs kör väl tåg lite då och då också eller? jag tycker jag ser det i alla fall, nu var det väl ett tag sedan men det är för jag inte är inne i stan så mkt längre...

Sen ritar jag också på våra väggar ibland hehhehehehe

ne men ärligt, ganska dött och tråkigt i örebro faktiskt. Kom hit och klottra på vetja, det kan ju inte bli värre än vad de jag ser nu.

Har bara sett dem på tåg och elboxar vid tågen på resecentrum. Skulle nog säga att jag själv är lite toyig hehe, har ej hållt på sålänge känns mest som jag springer runt och kostar skattepengar. Har letat efter någon som kan lära mig lite mer men svårt när scenen runt där jg bor är så död. Allt det åsido får du hålla utkik inom en snar framtid i Örebro har tänkt att atombomba hela centrum
Citera
2019-07-21, 22:16
  #599
Medlem
knackligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wriglesgum
Har bara sett dem på tåg och elboxar vid tågen på resecentrum. Skulle nog säga att jag själv är lite toyig hehe, har ej hållt på sålänge känns mest som jag springer runt och kostar skattepengar. Har letat efter någon som kan lära mig lite mer men svårt när scenen runt där jg bor är så död. Allt det åsido får du hålla utkik inom en snar framtid i Örebro har tänkt att atombomba hela centrum

VART är atombombningen?? Ser samma trötta tags dag in o dag ut. Och alla jävla toys jag kan se? Zeus lr vare står och "Cuse" måste vara barn va? FAN!
Citera
2019-07-26, 19:48
  #600
Medlem
vitaminpillrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knackligt
VART är atombombningen?? Ser samma trötta tags dag in o dag ut. Och alla jävla toys jag kan se? Zeus lr vare står och "Cuse" måste vara barn va? FAN!
Var glad över att någon fortfarande håller på istället för att sitta på fb som en keyboard warrior. Gå ut själv och kör.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback