Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-25, 21:31
  #133
Medlem
Bazecoons avatar
Såg att Avp Till pc finns billigt på steam. Funderar på att köpa det. Jädrar vad man blev imponerad av grafiken när det kom ut för 17 år sen och uppdragen är ju helt sjuka. Predator delen är så kick ass.
Citera
2017-05-30, 04:48
  #134
Medlem
Det var riktigt gött
Citera
2017-06-16, 08:08
  #135
Medlem
Man får möta en predator på Marine kampanjen på en av de sista banorna. Det var nog det ända som jag saknade. Satt svettig på mitt pojkrum med detta spel.
Håller med ovan att Predatorn var kick ass. Men det

Styrningen känns kantig på något sätt idag. Denna grafikmotorn känner jag inte har åldrars riktigt bra jämfört med tex Half Life.

Någon som spelat spelet i år?
Citera
2017-06-16, 08:39
  #136
Medlem
Jo, en stund. Köpte det på Gog.com en spel uppe bland de bästa som gjorts.
Citera
2017-06-17, 13:37
  #137
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Man får möta en predator på Marine kampanjen på en av de sista banorna. Det var nog det ända som jag saknade. Satt svettig på mitt pojkrum med detta spel.
Håller med ovan att Predatorn var kick ass. Men det

Styrningen känns kantig på något sätt idag. Denna grafikmotorn känner jag inte har åldrars riktigt bra jämfört med tex Half Life.

Någon som spelat spelet i år?

Kommer nog spela det snart. Köpte det föra veckan men har för visa skäl inte installerat det ännu.
Citera
2018-05-08, 01:01
  #138
Medlem
var riktigt imponerad av det första Aliens vs Predator när det kom till pc. kommer ihåg att den mest annorlunda känsla var att spela som alien, när man kunde springa på väggar och tak. kändes oxå coolt att det gick att spela som monstren och inte enbart människorna som i de flesta andra spel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback