Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-07-31, 14:15
  #37
Medlem
GWillikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bootboy
Kerstin och Lasse på Augustenborgstorget klipper bra och har varit i branschen länge. Jag tror dem tar 280 kr för klippning. Dom kan jag rekommendera starkt.
Tack för tipsen. Jag har just kommit hem därifrån och det gick bra! Men Kerstin och Lasse (Lasse iallafall) kostar bara 200:-
Citera
2015-08-29, 12:38
  #38
Medlem
Väcker lite liv i den tråden. Vill ha tips på en bra frisör som inte kostar en jvla massa, dvs. under 300sek! Inte någon arabäckel, tack!
Citera
2015-09-24, 22:26
  #39
Medlem
haiguises avatar
Bumpar och lånar denna lite, någon som vet vilken av de där 50kr-araberna som är bäst (på herrfrisyr såklart)? Har åkt förbi några såna i buss och bil men minns inte gatunamn så adress eller iallafall gatunamn på någon av dom vore bra.

Citera
2015-09-24, 23:31
  #40
Medlem
Chigsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Bumpar och lånar denna lite, någon som vet vilken av de där 50kr-araberna som är bäst (på herrfrisyr såklart)? Har åkt förbi några såna i buss och bil men minns inte gatunamn så adress eller iallafall gatunamn på någon av dom vore bra.


Har klippt mig på King salong vid Värnhem några gånger. helt ok för 100-lappen det kostar. Annars finns det en Frisöer vid Nobeltorget som för 50 kr enligt polaren ger hyffsat schysta frisyrer.
Citera
2015-09-25, 19:16
  #41
Medlem
Prins salong tar väl en 50-lapp.
Citera
2015-12-30, 22:35
  #42
Medlem
haiguises avatar
Bumpar igen tråden men en kanske lite för specifik fråga, nån som vet om ngn av dessa 50-150:- frisörerna har öppet imorgon (nyårsafton)? Om ingen vet, tips på nåt ställe där det finns flera hyfsat nära varandra så jag kan kolla några stycken imorgon?
Citera
2017-09-05, 23:30
  #43
Medlem
Kan omedelbart slå ett slag för Haralds frisersalong på Stora Nygatan 4 i Malmö. Den bästa frisören jag någonsin har varit på och omedelbar stamkund sedan 1 år tillbaka. Mycket mode- och trendmedveten svensk herre som haft sin salong sedan slutet på 70-talet. Han vet precis vilken frisyr som passar ens huvud och stil, det behövs ingen förklaring - gubben vet bättre än du själv vilken frisyr som passar ditt huvud. 350kr för en klippning, som håller sig stilfullt och bra i 6 veckor. Ett plus är den mycket vackra salongen och dess inredning som är ett rent museum från 70-talet.
Citera
2017-09-21, 21:38
  #44
Medlem
BengtFalukorvs avatar
Malmö Brush på gamla väster. Ägs av en helskön, erfaren frisör som du kan snacka med om allt mellan himmel och jord under besöket. Mycket rimlig med priser och använder bra produkter och färgsorter. Jag vet fortfarande inte om han tar kort (han avskyr banker )
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback