Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-14, 18:50
  #1
Medlem
E inne på en Deff kur på T3 och testo.. Har tagit 25 25 75 100 100 hittils och känner inte ett skit.. Ändå vet jag att upptrappningen var lite väl hård och jag riskerade ökad huvudvärk osv men inget har hänt..
Inbillar mig att jag kan ha tappat lite fett men jag vet inte säkert..
Tränar 2 ggr/dag så jag gör av med sjukt mkt energi och är helt utmattad mest hela tiden när jag inte tränar. men jag antar att de beror på träningen.
Är säker på att de e riktigt skit dessutom..
Några teorier?
Citera
2008-03-14, 18:52
  #2
Medlem
johanizanoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bygg1
E inne på en Deff kur på T3 och testo.. Har tagit 25 25 75 100 100 hittils och känner inte ett skit.. Ändå vet jag att upptrappningen var lite väl hård och jag riskerade ökad huvudvärk osv men inget har hänt..
Inbillar mig att jag kan ha tappat lite fett men jag vet inte säkert..
Tränar 2 ggr/dag så jag gör av med sjukt mkt energi och är helt utmattad mest hela tiden när jag inte tränar. men jag antar att de beror på träningen.
Är säker på att de e riktigt skit dessutom..
Några teorier?


upptrappningen e rent för häftig ja:S
2 gånger per dag?
antar de är ett gym pass och en kardio pass eller liknande..
du måste vila med och kosten ska ju skötast.
svårt och säga, men t3 ska man köra 5-8 veckor så.
Citera
2008-03-14, 19:49
  #3
Medlem
Märke på T3?
Citera
2008-03-14, 20:37
  #4
Medlem
FromHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bygg1
E inne på en Deff kur på T3 och testo.. Har tagit 25 25 75 100 100 hittils och känner inte ett skit.. Ändå vet jag att upptrappningen var lite väl hård och jag riskerade ökad huvudvärk osv men inget har hänt..
Inbillar mig att jag kan ha tappat lite fett men jag vet inte säkert..
Tränar 2 ggr/dag så jag gör av med sjukt mkt energi och är helt utmattad mest hela tiden när jag inte tränar. men jag antar att de beror på träningen.
Är säker på att de e riktigt skit dessutom..
Några teorier?
De finns många som känner sig trötta
hela tiden när dom e på T3.
Citera
2008-03-14, 20:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bygg1
E inne på en Deff kur på T3 och testo.. Har tagit 25 25 75 100 100 hittils och känner inte ett skit.. Ändå vet jag att upptrappningen var lite väl hård och jag riskerade ökad huvudvärk osv men inget har hänt..
Inbillar mig att jag kan ha tappat lite fett men jag vet inte säkert..
Tränar 2 ggr/dag så jag gör av med sjukt mkt energi och är helt utmattad mest hela tiden när jag inte tränar. men jag antar att de beror på träningen.
Är säker på att de e riktigt skit dessutom..
Några teorier?

Vad är det för fabrikat på t3??
Tidigare erfarenhet av t3??

Mvh Jack
Citera
2008-03-14, 23:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackBSk
Vad är det för fabrikat på t3??
Tidigare erfarenhet av t3??

Mvh Jack
Det måste jag säga att jag inte vet. Men säljaren är till 100% seriös. Små gula runda 100 mcg tabs är det.
Citera
2008-03-14, 23:58
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromHell
De finns många som känner sig trötta
hela tiden när dom e på T3.
Kanske haft tur och slipper alla de andra otäcka grejjerna då Man ser ju Ska hur som helst köra 3 veckor T3 och sen 3 Clemmar.. så nått borde ju hända..
Citera
2008-03-15, 00:37
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bygg1
Det måste jag säga att jag inte vet. Men säljaren är till 100% seriös. Små gula runda 100 mcg tabs är det.

jag tvivlar på att det är en seriös säljare som inte vet vad det är han säljer
Skulle jag gissa så skulle det bli Berlin-chemie men dom är ljus-rosa och är på 50mcg och kommer i Karta så detta låter skumt.
Kontakta säljaren och byt ut dom eller få tillbaks pengarna
Lycka till

Mvh Jack
Citera
2008-03-15, 00:40
  #9
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromHell
De finns många som känner sig trötta
hela tiden när dom e på T3.

va fan, ska man inte bli "pigg" av T3?trodde det funkade typ så att man blir pigg å kroppen arbetar lite hårdare
Citera
2008-03-15, 00:43
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackBSk
jag tvivlar på att det är en seriös säljare som inte vet vad det är han säljer
Skulle jag gissa så skulle det bli Berlin-chemie men dom är ljus-rosa och är på 50mcg och kommer i Karta så detta låter skumt.
Kontakta säljaren och byt ut dom eller få tillbaks pengarna
Lycka till

Mvh Jack
Säljaren vet säkert vad de är för nått. Har handlar länge av "Den" Dock inte t3 óch alltid fått bra grejjer så jag har inte brytt mig om att fråga fabrikat direkt,...
Citera
2008-03-15, 08:34
  #11
Medlem
När du säger 100mcg så tror jag nog att jag vet vart du köpt dom.
Kör ett tag till och se vad som händer.
Citera
2008-03-15, 09:53
  #12
Medlem
Har samma, kör en något snällare upptrappning dock. Lite svårt o dela dom små i 8 delar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback